Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen eräässä lastentapahtumassa koettua..

Vierailija
10.08.2012 |

Sisään käveli todella näyttävä, meikattu äiti korkokengissään. Katsoin, kuinka miehet tuijottivat ja muut mammat katsoivat happamina päästä varpaisiin räjähtäneessä lookissaan.

Yllättäen tämä äiti oli mukavin kaikista, huumorintajuinen ja kiva ihminen. Olin ainut joka hänen kanssaan jutteli.

Naiset on kyllä kamalia toisilleen, kateellisia!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on totta, kauneus voi tehdä tuon, ettei halutakaan tutustua, kun ensivaikutelma leimaa. Itselleni on käynyt näin.

Vierailija
2/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo on totta, kauneus voi tehdä tuon, ettei halutakaan tutustua, kun ensivaikutelma leimaa. Itselleni on käynyt näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin. Kaunis on muka aina jotenkin leuhka ja ylpeä, vaikka olisi ujoksi kiusattu entinen sosiaalinen.

paskoja ihmiset ovat kauniille naisille. sen huomaa jo tavisäiti jolla on aika kaunis tyttölapsi, miten toiset naiset katsovat pahasti.

Vierailija
4/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin osasit verrata naisien mukavuuksia.

Minulla ei ole mitään karsastusta kumpaankaan suuntaan. Jos tulen johonkin tilaisuuteen suoraan työstä, olen hyvinkin laitettu ja näyttävä. Jos taas tulen vapaapäivänäni kesken puistoreissun tai siivousurakan, en todellakaan ole näyttävä, hyvä jos olen ehtinyt tukkani kammata.

Ja so what? Ihmisen omasta käytöksestä ja kehonkielestä se on kiinni, miten häneen suhtaudutaan. Jos on nokka pystyssä, katsotaan happamasti. Jos ei ole, ei katsota.

Vierailija
5/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään käveli todella näyttävä, meikattu äiti korkokengissään. Katsoin, kuinka miehet tuijottivat ja muut mammat katsoivat happamina päästä varpaisiin räjähtäneessä lookissaan.

Yllättäen tämä äiti oli mukavin kaikista, huumorintajuinen ja kiva ihminen. Olin ainut joka hänen kanssaan jutteli.

Aivan upea nainen, kerää katseet. Vaikka itsekin olen ihan mukiin menevä ja pukeudun hyvin, niin ystäväni herättää huomion mihin ikinä meneekään.

Hän on saanut kärsiä kauneudestaan, niin monet ajattelevat, että hän on itseään täynnä ja katsoo muita pitkin nenänvartta. Aikuisiällä hänestä onkin tullut erittäin varovainen eikä hänellä niitä ystäviä liikaakaan ole.

Ihmisten pitäisi olla avoimempia! Kauneus ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä.

Vierailija
6/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin niissä tulee kommunikoitua ventovieraiden aikuisten kanssa kun aika kuluu lapsia vahtiessa.

Vierailija
7/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noin osasit verrata naisien mukavuuksia.

Minulla ei ole mitään karsastusta kumpaankaan suuntaan. Jos tulen johonkin tilaisuuteen suoraan työstä, olen hyvinkin laitettu ja näyttävä. Jos taas tulen vapaapäivänäni kesken puistoreissun tai siivousurakan, en todellakaan ole näyttävä, hyvä jos olen ehtinyt tukkani kammata.

Ja so what? Ihmisen omasta käytöksestä ja kehonkielestä se on kiinni, miten häneen suhtaudutaan. Jos on nokka pystyssä, katsotaan happamasti. Jos ei ole, ei katsota.

Vierailija
8/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi olla naturellina?

Tuskin kukaan on niin äärettömän luonnonkaunis että laittautumattomanakin saisi kaikki katseet osakseen.

Aivan upea nainen, kerää katseet. Vaikka itsekin olen ihan mukiin menevä ja pukeudun hyvin, niin ystäväni herättää huomion mihin ikinä meneekään.

Hän on saanut kärsiä kauneudestaan, niin monet ajattelevat, että hän on itseään täynnä ja katsoo muita pitkin nenänvartta. Aikuisiällä hänestä onkin tullut erittäin varovainen eikä hänellä niitä ystäviä liikaakaan ole.

Vierailija
9/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomonta kertaa muodossa:

Hiekkalaatikolla koettua

puistossa koettua

koulun vanhempainillassa koettua

jne...

Etkö keksi ihan oikeasti uutta provoa?

Vierailija
10/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja suo tosille enemmän kuin toisille :)

6

Vierailija
11/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole helppo olla kaunis tai vaikka laiha äiti...

Vierailija
12/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki eivät ole lukeneet niitä vanhoja provoja.

Aina joku menee koukkuun.

jomonta kertaa muodossa:

Hiekkalaatikolla koettua

puistossa koettua

koulun vanhempainillassa koettua

jne...

Etkö keksi ihan oikeasti uutta provoa?

Vierailija
13/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät räiketä meikit, korkkarit ja tiukat minihameet. Sitten ajattelee että toiset äidit ovat kateellisia kauneudestaan kun katsovat häntä hetken liian pitkään...

Vierailija
14/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole helppo olla kaunis tai vaikka laiha äiti...

mutta riippuu varmaan siitä kauniista ja laihasta naisesta, miten ihmiset kohtelee. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Minulle on aina oltu ystävällisiä ja olen saanut helposti kavereita, vaikka olen kaunis ja hoikka.

Vierailija
15/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi olla naturellina?

Tuskin kukaan on niin äärettömän luonnonkaunis että laittautumattomanakin saisi kaikki katseet osakseen.

Ja kauniista vaatteista, pitäisi vähätellä itsensä tuulipukumammaksi, etteivät hapsutukat kiusaa? Samalla logiikalla; koulukiusatun on muututtava, ei kiusaajien?

Itse tykkään seurata muotia ja tyyliä, tykkään meikkaamisesta ja olen aina huoliteltu. Jostain syystä olen monien mielestä automaattisesti bimbo ja tyhjäpää (luonnostaan isot rinnat ja vaalea tukka ei tietenkään vähennä tätä ennakkoasennetta).

Mun mielestä on jotenkin kieroutunutta tehdä ihmisistä ulkonäön perusteella todella pahoja ennakkokäsityksiä ja vielä pölömpää on, että aikuinen ihminen (ja äitikin ehkä vielä?) ehdottaa tosissaan, että kiusatun tulee muuttua kiusaajien normin mukaiseksi. Ei suinkaan tule kysymykseen, että kiusaajat katsovat peiliin....

Vierailija
16/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä ole mitään yhteistä kyseisen ihmisen kanssa, koska ovat luomuja joille sisäinen kauneus on tärkeintä.

Vierailija
17/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, etten halua ympärilleni "liian kauniita" ihmisiä, sillä sitten näytän itse harmaavarpuselta. :D Ja ihailen kaukaa juuri aloittajan mainitsemia ihmisiä, jotka räjäyttävät olemuksellaan salin huomion itseensä.

Vierailija
18/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kauneimmat äidit olivat niitä mukavimpia, tai ainakin siis itse tulin heidän kanssaan parhaiten juttuun, olivat siis avoimia tutustumaan. Itsehän en siis ole kaunis äiti. Oisko nää kauniit aina saaneet hyvä kohtelua kanssaihmisiltä, eivätkä olleet niin varautuneita tutustumaan uusiin ihmisiin.

Päiväkodin merkeissä tapasin venäläisen naisen joka oli laittautunut tyypilliseen venäläiseen tapaan, eli siis niiin kun heitä tuolla kaupungilla näkee, korot, meikit, turkit yms. Aika tympeä akka. Ihan ok että laittautuu (välillä), mutta jos ulkoilupäiväänkin tulee samanlaisessa varustuksessa, niin näyttää se vähän oudolta. Toinen venäläinen, vaatimattomasti, siis tavallisesti pukeutunut taas oli oikein ystävällisen tuntuinen.

Että ei se kauneus tai sen puute mitään kerro. Kaunis voi olla mukava tai tympeä, samoin tavis. Kannattaa tutustua ennen omien johtopäätösten tekemistä :)

Vierailija
19/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas livenä vastaavia tilanteita nähneenä sanoisin että aika paljon tuosta on ihan katsojan päässä. Varmasti aina on joku joka katsoo nenävartta pitkin mutta yleensä ihmiset tapaavat vilkaista tulijaa enemmän tai vähemmän neutraalisti ulkonäöstä riippumatta. Toki jos kyseessä on kaunis/laittautunut nainen voi ensi vilkaisu olla tavanomaista pidempi mutta siinä kaikki. Tuskin kaikki jotain taviksen näköistäkään ryntäävät tervehtimään, samalla tavalla sitä saa tehdä itseänsä tykö jos haluaa juttuihin mukaan.

Jos odottaa huonoa kohtelua, sitä luulee saavansa.

Vierailija
20/20 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä "koettua" niin uniikki ilmaus, että sellaisen voi heti noin vain listiä provoksi?

Eiköhän kuitenkin ihan tavallista suomen kieltä?

Tuntuu että täällä muutamat av-mammat väijyy aamusta iltaan ja metsästävät provoja. Ja sitten saavat tyydytystä, kun uskovat bonganneensa sellaisen.

Provosoitukaa jostain muusta, hyvät ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän