Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiiviset naiset, paljastakaa salaisuutenne!!

Vierailija
08.08.2012 |

Toiset meistä on aktiivisia, toiset laiskoja. Kertokaa aktiiviset naiset mikä teidät pitää aktiivisina ja hyvinvoivina? Itse olen alle 30-vuotias, työssäkäyvä. Olen työpäivän jälkeen niin väsynyt, ettei useinkaan jaksa lähteä urheilemaan ja hoitaa kuntoaan, saatikka tehdä gradua tai nähdä ystäviä tai muuta. Mieleni tekee useimmiten vain olla kotona ja levätä. Haluaisin muuttua ja saada aikaiseksi asioita, pitää kunnosta ja ulkonäöstä huolta ja saada gradun tehtyä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rojahtaa sohvalle, ei sieltä pääse pois. Mutta jos käy vaikka ensin kastelemassa kukat, niin sitten tekeekin mieli ottaa kuivahtaneet pois, viedä kompostiin ja samalla vois katsoa postit ja maksaa heti laskut pois... ja niin edelleen. Itselläni aktiivinen tekeminen antaa energiaa ja sohvalla lojuminen syö sitä. Pikku kotitöiden jälkeen on kiva lähteä sinne lenkillekin vaikka, mutta telkkarin tai vaikka hyvänkirjan äärestä en saa itseäni liikkeelle.

Pienestä se lähtee, teet yhden jutun, huomaat seuraavan ja siinä sivussa menee tuo toinenkin homma ja kohta huomaa hoitaneensa vaikka mitä pitkään seisoneita juttuja pois päiväjärjestyksestä. Kunhan pääsen alkuun niin se on suurinpiirtein siinä. Mutta kun ankkuroidun sohvalle, saattaa siinä mennä pitkäänkin ennen kuin saan taas mitään aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi