Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiiviset naiset, paljastakaa salaisuutenne!!

Vierailija
08.08.2012 |

Toiset meistä on aktiivisia, toiset laiskoja. Kertokaa aktiiviset naiset mikä teidät pitää aktiivisina ja hyvinvoivina? Itse olen alle 30-vuotias, työssäkäyvä. Olen työpäivän jälkeen niin väsynyt, ettei useinkaan jaksa lähteä urheilemaan ja hoitaa kuntoaan, saatikka tehdä gradua tai nähdä ystäviä tai muuta. Mieleni tekee useimmiten vain olla kotona ja levätä. Haluaisin muuttua ja saada aikaiseksi asioita, pitää kunnosta ja ulkonäöstä huolta ja saada gradun tehtyä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka lukujärjestys, ja pakota itsesi liikkeelle. Liikunta nimittäin on se, joka antaa voimia jaksaa muutakin. Parhaiten virkistää ulkoliikunta valoisaan aikaan.

Vierailija
2/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pyöräilen työmatkat (suunta 17 km).

Illalla voin sitten hyvin mielin laiskotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysisesti kevyttä työtä josta tykkään, eli en juuri töissä rasitu fyysisesti enkä henkisesti. Helppo siinä on olla energinen töiden jälkeen.

Vierailija
4/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysisesti kevyttä työtä josta tykkään, eli en juuri töissä rasitu fyysisesti enkä henkisesti. Helppo siinä on olla energinen töiden jälkeen.

Mitä työtä teet?

Vierailija
5/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ethän sä voikaan sen jälkeen mitään erityistä jaksaa. Tee viikonloppuna, tai ota kuukausi opintovapaata töistä gradua varten. Jumppa yleensä piristää, kunhan jaksaa ensin lähteä. Saisitko kaverin puhuttua vaikka säännöllisesti kerran viikossa jumppaan, niin tulisi samalla hoidettua niitä ystävyyssyhteitakin? Ei mun mielestä kannata kuitenkaan suorittaa itseään ihan loppuun, rennosti vaan.

Vierailija
6/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin joskus pahaa selkävauriota, enkä pystynyt liikkumaan kuin rajoitetusti. Olin löysä ja laiska ja tahdoton. Sitten kun selkä leikattiin, minusta tuli urheiluhullu. Jos olen viikon liikkumatta, tulen kotiin löysänä kuin peruna ja lösähdän sohvaan, heti kun lapset nukkuu. Jos käyn jumpassa töiden jälkeen, ahkeroin kevyesti kymmeneen.

Vierailija
7/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rojahtaa sohvalle, ei sieltä pääse pois. Mutta jos käy vaikka ensin kastelemassa kukat, niin sitten tekeekin mieli ottaa kuivahtaneet pois, viedä kompostiin ja samalla vois katsoa postit ja maksaa heti laskut pois... ja niin edelleen. Itselläni aktiivinen tekeminen antaa energiaa ja sohvalla lojuminen syö sitä. Pikku kotitöiden jälkeen on kiva lähteä sinne lenkillekin vaikka, mutta telkkarin tai vaikka hyvänkirjan äärestä en saa itseäni liikkeelle.

Vierailija
8/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, kolme lasta 0-5 v ikäisiä, neljäs suunnitteilla, olen akateeminen, johtotehtävissä painan tosi pitkää viikkoa, paljon (palkatonta) ylityötä. Tukiverkkoa ei ollenkaan, esim lasten mummot ei osallistu yhtään mitenkään perheemme elämään eikä ole ikinä auttaneet missään.

Tulisin hulluksi ja sairastuisin burn outiin jos en urheilisi. Treenaan päivittäin, revin sen ajan väkisin jostain. Joskus aamukuudelta salille, joskus klo 23 lenkille, mutta aina treenataan. Yksi lepopäivä on viikossa, silloin joku kehonhuoltotreeni (jooga, venyttely, tms). Muuten treenataan, salia, pumppia, juoksua, hiihtoa, potkunyrkkeilyä.

Pysyn virkeänä, en sairastele, jaksan ison perheen pyörityksen ilman apuja. Salaisuus on vain ja ainoastaan urheilu.

Vierailija
9/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on työ josta tykkään, mutta työterveyshuollossakin tämä työ on määritelty henkisesti raskaaksi. Itse olen "oppinut suodattamaan", etten koe työtä raskaana, muulloin kuin erityistapauksissa. Mutta työmatka on 60-70 km/ yhteen suuntaan 5 päivää viikossa. Mutta ne vinkit aktiivisuuden lisäämiseen tulisi tarpeen! :) Kiitos vastauksista :)

Vierailija
10/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa-aikaista työtä, koitan liikkua kun on aikaa, syön terveellisesti ja elämänasenteeni yleisesti ottaen on se, että jokaikinen aamu voin valita hyvän aamun tai huonon aamun. Hassua, mutta toimii; asenteella saa aika paljon aikaiseksi :)

Minulla on 3 lasta ja olen pystynyt onnekseni järjestämään elämäni niin, että aikaa jää perheellekin eikä muutoinkaan tarvitse "juosta pää kolmantena jalkana paikasta toiseen."

Vierailija
11/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työni on mielekästä ja antaa minulle paljon, siitä varmaan saan energiaa myös :)

Vierailija
12/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa-aikaista työtä, koitan liikkua kun on aikaa, syön terveellisesti ja elämänasenteeni yleisesti ottaen on se, että jokaikinen aamu voin valita hyvän aamun tai huonon aamun. Hassua, mutta toimii; asenteella saa aika paljon aikaiseksi :) Minulla on 3 lasta ja olen pystynyt onnekseni järjestämään elämäni niin, että aikaa jää perheellekin eikä muutoinkaan tarvitse "juosta pää kolmantena jalkana paikasta toiseen."

Teen osa-aikatyö vain sen verran, että tulen toimeen. Saan siitä kyllä ihan tyydytystä, mutta maailmassa on niin paljon muutakin mukavaa, kuin työ.

Teen paljon hyväntekeväisyystyötä ja vapaaehtoistyötä ja se antaa lisää voimaa ja virtaa.

Hoidan perhettä rakkaudella ja yritän olla tekemättä minuuttiaikatauluja. Kiire syö ihmistä ihan kauheasti.

Liikunta, terveellinen ruoka ja riittävä uni auttaa jokaista ihmistä jaksamaan.

Vierailija
13/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta yli 35-vuotiaana. Sitä ennen ei energiaa riittänyt mihinkään. Eli odottele!

Vierailija
14/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, kolme lasta 0-5 v ikäisiä, neljäs suunnitteilla, olen akateeminen, johtotehtävissä painan tosi pitkää viikkoa, paljon (palkatonta) ylityötä. Tukiverkkoa ei ollenkaan, esim lasten mummot ei osallistu yhtään mitenkään perheemme elämään eikä ole ikinä auttaneet missään.

Tulisin hulluksi ja sairastuisin burn outiin jos en urheilisi. Treenaan päivittäin, revin sen ajan väkisin jostain. Joskus aamukuudelta salille, joskus klo 23 lenkille, mutta aina treenataan. Yksi lepopäivä on viikossa, silloin joku kehonhuoltotreeni (jooga, venyttely, tms). Muuten treenataan, salia, pumppia, juoksua, hiihtoa, potkunyrkkeilyä.

Pysyn virkeänä, en sairastele, jaksan ison perheen pyörityksen ilman apuja. Salaisuus on vain ja ainoastaan urheilu.

Vierailija
15/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotteko paljon kahvia tai käytättekö energiajuomia? Mitä urheilulajeja harrastatte? Nukun hyvät yöunet joka yö ja yritän syödä terveellisesti, herkkuja kyllä liikaa. Auttaako hiilihydraattien pois jättäminen ruokavaliosta?

Vierailija
16/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy kuosissa sekä pönttö että kroppa.

Vierailija
17/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Koodaan isossa IT-alan firmassa. En tee yhtään ylitöitä koska en halua rasittunut työstäni.

Vierailija
18/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta on aktiivisuuden salaisuus ja sitkeys- en anna periksi ( opiskelin toisen ammatin kokopäivätyön ohella ja maksoimme asuntolainan samalla 15 vuotta kesti)enkä odota muilta palautetta- tiedän, että teen oikein

lapset tein vasta , kun olin opiskeluut toisenkin ammatin

sama mies

ei viinaa, ei tupakkaa, ei valvomista

Vierailija
19/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoremehua ja karooaan, olen aktiiviurheilija taustaltani, se on tuonut sisua

t. nro 20

Vierailija
20/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan että liikunta on se salaisuus. Olen 41v yrittäjä, lapset kouluikäisiä, liikuntaa tulee 1-2h joka päivä (1 lepopäivä on viikossa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme