Mistä apu punakkakasvoiselle?
mulla on punakka kasvojen iho, ns.couperosaiho. Mikä häivyttää punakkuutta? (meikin lisäksi)
Muuten ei ole näppyjä ja ihoni on vaalea
Kommentit (5)
ja tietysti laserhoidot joilla niitä pinnassa olevia suonia poltetaan pois. Erilaisia rasvoja on kaupan paljon mutta en minä ainakaan ole saantu mistään niistä yhtään apua.
Mutta toisaalta, eihän siihen mene kuin minuutti kun levittää naamalle aamulla meikkivoiteen ja sillä on punoitus piilossa.
joka häivyttäis kasvojen punaisuuden. Onneksi muuten iho hyvässä kunnossa,ettei ole näppyjä.
totta, mietin vain oisko jotain ihmevoidetta
joka häivyttäis kasvojen punaisuuden. Onneksi muuten iho hyvässä kunnossa,ettei ole näppyjä.
Mutta jos yhdistettyä hoito- ja peitetuotetta etsit niin apteekista saa semmoista kuin ISIS RUBORIL EXPERT SK50+ Sävyttävä päivävoide, ja se on tarkoitettu sekä vahvistamaan laajentuneita pintaverisuonia eli hoitamaan itse punoitusta että peittämään. Toki tosi kovaa punoitusta ei pelkkä sävyttävä päivävoide peitä, mutta lieventää kumminkin.
Todella hyvin häipynyt couperosa-punoitus naamasta ja rinnasta,samoin se vaalentaa arpia tosi hyvin.
Suosittelen,vaikka hinta suolainen onkin.
Tuo ISIS-merkkinen ei mulla kyllä auttanut.
Todella hyvin häipynyt couperosa-punoitus naamasta ja rinnasta,samoin se vaalentaa arpia tosi hyvin.
Suosittelen,vaikka hinta suolainen onkin.Tuo ISIS-merkkinen ei mulla kyllä auttanut.
samaa sanovat useimmat. Mullakaan tuo Isis, kuten ei mikään muukaan tuote, ei auta muuta kuin lievän peittämisvaikutuksensa kautta, mutta menettelee vapaapäivän peittotuotteeksi jolloin ei ole niin väliä vaikkei punaisuus kokonaan peitykään. Töihin lätkin peittävällä Blascolla punoitukset piiloon.
ja tietysti laserhoidot joilla niitä pinnassa olevia suonia poltetaan pois. Erilaisia rasvoja on kaupan paljon mutta en minä ainakaan ole saantu mistään niistä yhtään apua.
Mutta toisaalta, eihän siihen mene kuin minuutti kun levittää naamalle aamulla meikkivoiteen ja sillä on punoitus piilossa.