Millä kyljet kiinteiksi? (kuva)
Mulla on jenkkakahvat (ei mitenkään kauhean isot, mutta isot kuitenkin) ja sitten vyötärön yläpuolella kyljissä selkäpuolella on kanssa kahvat, mitkä nyt sitten nimeltään ovatkin. Ne on ihan saman kokoiset kuin nuo mun jenkkikset.
Vyötärö siinä välissä on aika pieni, ns. ampiaisvyötärö.
En oo mikään laiheliini ja muuten tyytyväinen kroppaani (jos laihduttaa, tissit häviää), joten vaan nää haluaisin pienemmäksi.
http://aijaa.com/0022610670525
Mutta millä ihmeen jumppaliikkeellä näihin pääsee käsiksi?? Oon kokeillu mielestäni kaikkea...
Kommentit (11)
siellä tehdään loistavia kylkiliikkeitä
mutta ei ole olemassa mitään paikallista laihdutusta vaan rasva lähtee tasaisesti koko kropasta.
tisseistä :(
Ei mun reidetkään ole mitkään tikut, mutta ne mä pidän mielihyvin, kunhan saisin noi kylkiläskit menemään.... aaargh miten sitä voi ärsyttää oma vartalonmalli!
mutta ei ole olemassa mitään paikallista laihdutusta vaan rasva lähtee tasaisesti koko kropasta.
tisseistä :( Ei mun reidetkään ole mitkään tikut, mutta ne mä pidän mielihyvin, kunhan saisin noi kylkiläskit menemään.... aaargh miten sitä voi ärsyttää oma vartalonmalli!
Siis salilla ihan oikeasti, ei mitään reginanlukujumppaa vaan kunnolla? Hanki kroppaasi lihasta ja muotoa sieltä, silloin toki rasvaakin lähtee mutta kroppasi muuttuu kiinteäksi ja pääset eroon noista löllyköistä.
Että saat tarpeeksi vastusta. Myös selkälihasten treenaaminen kaventaa kylkiä, moni kun keskittyy vain vatsaan treenatessaan.
Sauvakävely on hyvä, koska siinäkin tulee kiertoa kun käsillä on töitä, ja pitää ryhdin hyvänä.
mul on kans jenkkakahvat,mutta ei ole niin huono itsetunto että alkaisin tekemään nille mitään ja mulla on vielä isommat.Kun on tyytyväinen omaan vartaloonsa sellaisenaan,kun se on,on myöskin omaan elämäänsä:)
mul on kans jenkkakahvat,mutta ei ole niin huono itsetunto että alkaisin tekemään nille mitään ja mulla on vielä isommat.Kun on tyytyväinen omaan vartaloonsa sellaisenaan,kun se on,on myöskin omaan elämäänsä:)
mutta mulla vaan ilmeisesti ei ole tarpeeksi hyvä itsetunto :/
kropassa ja haluan sellaisen kropan missä viihdyn. Simppeliä.
Hei Milla,
Nyt on valittava pienemmät rinnat tai vaan tyydyttävä jenkkiksiin, koska läski lähtee viimeisenä juuri noista ongelmakohdista.
Hei Milla, Nyt on valittava pienemmät rinnat tai vaan tyydyttävä jenkkiksiin, koska läski lähtee viimeisenä juuri noista ongelmakohdista.
Valitettavasti läskiä ei voi paikallisesti sulattaa.
Läski ei pala paikallisesti, mutta nämä kiinteyttää lihaksia.