Mitä ihmettä teen kun seksiä on suhteessa aivan liian vähän?!
Olen vaipua epätoivoon. Kaikki vaikuttaisi muuten olevan kunnossa mutta seksiä ei tipu ellen itse käy suorastaan käsiksi! Koskaan ei tule pakkeja kylläkään. Olen koittanut puhua ja
tietenkin varmaan välillä kiukutellutkin asiasta. Mielestäni edes kerta pitäisi olla viikossa että suhde pysyy kasassa. :( Iteänsä mies taitaa hoidella kyllä lähes päivittäin, ilmeisesti seksin harrastaminen on liian "hankalaa". Kiuttaa kun aina naisia syytetän pihtaamisesta.
Kommentit (14)
meillä mies aina väsynyt. Viimeksi oli seksiä n.3 viikkoo sitten. Itse ei tee aloitusta, vaan mä joudun sen aina tekemään, pakkeja ei kylläkään tule.
Niinkuin huomaamatta ja siksi seksiä oli enemmän. Mies ei siis koskaan ole tehnyt aloitteita huomaan sen nyt. Eli koko seksielämä meni jäihin ku lopetin aloitteet! Olen tehnyt kirjaimellisesti selväksi että halua seksiä vaikken teekkään aloitteita. Pitäis palata kai vanhaan linjaan.. nyt oo niin kiukkunen että odotan kauanko ollaan ilman kun en tee mitään. :( ap
Ja ettei jaksa olo on tänään ollut kuin hautajaispäivänä! Miksi yrittää jos toista ei kiinnosta. Täysin seksittömiin parisuhteisiin en usko. Jos parin vuoden jälkeen on tätä mitä tää olis joskus myöhemmin? Lisäksi olen sitä mieltä että jos mies ei halua seksiä se ei kyllä halua muutakaan enää. No eipä tarvi enää näyttää nätille, lopputulos kun on kiutenkin sama. Ap
kommentoimaan lehtiä lukiessasi, että "oi mikä mies. Himottava kyllä..." tain "tuossapa uros, varmaan aika peto..."
Sitten toteat: no, elämä on...
mutta haluaisin omaa miestäni enkä ole siis pettänyt!:( Varsinainen seksin laatu ei edes olisi ongelmca vaan kokonaan puuttuminen! Elin vuosikausia edellisessä suhteessani ilman seksiä kun en itse halunnut ja kai siksi tämä on niin erityisen kamalaa minulle! Ap
meillä mies aina väsynyt. Viimeksi oli seksiä n.3 viikkoo sitten. Itse ei tee aloitusta, vaan mä joudun sen aina tekemään, pakkeja ei kylläkään tule.
Meillä oli viieksi helmikuussa ja tälä 0-1 kertaa vuodessa tahdilla on menty 11 vuotta.
Nämäkin kerrat on olut pakko tehdä itse aloite..ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Paska.
No, tässä muutamana vuotena olen kerran vuodessa pannut aivot pellolle random hepun kanssa, sillä just pärjää vuoden eteenpäin.
Meillä oli samankaltainen ongelma. Onneksi tilanne on nyt toinen, tietysti miehen ollessa työmatkoilla tulee viikkojen taukoja, mutta kotona ollessa seksiä on sopivasti.
Meillä tilanne korjaantui niin, että aloin hellimään miestä enemmän, ihan ilman seksiaikeita. Kun annoin hellyyttä, sain sitä sitten takaisinkin. Miehelle ei tullut paineita seksin suhteen, eikä tullut sellainen fiilis, että joka hellimiskerran täytyy päätyä yhdyntään.
En oikein osaa selittää kunnolla. Kun muuten on suhde kunnossa, henkiseltäkin puolelta niin kyllä sitä seksiä riittää. Jos on stressiä tai jotain murheita, ei miehen ole tehnyt mieli. Eikä sen puoleen kyllä itsenikään. Mieheni on ollut välillä vaikea purkaa stresiään puhumalla, mutta rentouttava hieronta, läheisyys ja arjessa huomioiminen on taas parantaneet asioita :)
Naiset pitää meihiä pelkkinä seksiobjekteina.
Kyllä sitä voisi halia je hellytellä ilman taka-ajatuksia!
Ei mies uskalla tulla edes lähelle, kun akka tarraa heti kiinni ja alkaa lutkuttamaan!
Enkä todellakaan itse ole sellainen että joka halin pitää päättyä seksiin siitä tässä ei ole kyse. Pelkään vaan niin suhteen kuivuvan kasaan kun seksielämä on hyvin mitätöntä. Lisäksi tuntuu että on koko ajan mustasukkainen siksi kaikesta kun jää täysin ilman. (Mies ei tätä arjessa huomaa mutta itse taistelen asian kanssa):( Eilen keskusteltiin asiasta taas ja mies sanoi vaan olevansa laiska että ei jaksa tehdä mitään. Ap
ei kai kukaan voi oikeasti NIIN laiska olla, ettei jaksa sekstata?
Seurustelin kerran yhden patalaiskan miehen kanssa - tajusin vasta jälkeenpäin miten laiska hän olikaan. Seksi miehelle kyllä maistui useammankin kerran päivässä, mutta yhdeksän kertaa kymmenestä siten että minä tein kaikki työt. Eli mies makasi alla kuin lahna muna pystyssä ja minä hypin päällä =) Eipä sillä, sain itsekin hänen kanssaan parhaiten noin.
Voisiko miehelläsi olla masennusta? Ja kun sanot että liekö hankalaa, niin onko hänellä runsasta ylipainoa?
ei osaa, tai pysty tekemään aloitusta, niin miksi sinä sitten et voi jatkaa niiden tekemistä?
Onko tämä joku naisten juttu, että miesten pitää tehdä aloitus?
Miehenä olisin itse todella tyytyväinen jos nainen tekisi ne aloitukset.
Meillä on seksiä vain lauantaisin ja yleensä minu aloitteesta ihan outoa minusta!
Koita puhua, mennä terapiaan tai sitten erota ellei muu auta. Onko teillä aina ollut tuollaista? Luulisin kyllä, että miehilläkin on syynsä pihtaamiseen, eli oma kumppani ei syystä tai toisesta kiinnosta silloin kun pihdataan.