Millainen kaulakoru sulla on nyt?
Kommentit (15)
koristettuna usealla timantilla, mieheltä sain yhtenä synttärilahjana viime syntymäpäivänäni. :)
jossa timanttiristi. On aika usein kaulassa, monta viikkoa putkeen.
Kaksi kultaista ketjua, joissa toisessa kastelahjaksi saatu sydän, rippiristi ja etunimen alkukirjain, toisessa mummolta saatu kivi.
30v synttärilahjaksi saamani kelttiläinen symboli. Hopeinen, hopeaketjussa. Olen puoliksi irlantilainen.
Todella harvoin laitan kaulakorun, lähinnä juhliin, kylään yms. Arkena, töissä, en käytä mitään, sillä urheilen ja koru ei tunnu hyvältä silloin :) Nappikorvikset ja sormus on aina.
Pidän yksinkertaisista ja näyttävistä hopeakoruista, vaikka et sitä kysynytkään.
siro mutta näyttävä, vähän erikoinen. Sain sen isovanhemmiltani. En yleensä käytä kaulakoruja mutta tänään laitoin, siksi onkin mukava vastata tähän :)
Hopeinen monogrammi, jossa mun nímikirjaimet ja spektroliitti.
korvikset minulla on ja vihki- ja kihlasormukset. Kaulakorua käytän todella harvoin.
Yleensä kyllä. Pidän Kalevala-koruista ja miehen onneksi juurikin pronssin värisenä. :P Hopeasta en pidä ja kulta on jotenkin liian... puhdas ja kiiltävä.
lasten valitsema kultainen korkokenkä-riipus. Olen kenkäfriikki.
synttärilahjaksi, mies kun uteli enkä tiennyt yhtään! Kalevalakorun Loitsu-riipuksen!
Thank you, av!
jossa vuosien saatossa ollut jos jonkinlaista riipusta. Tällä hetkellä vaan tuo ketju.