Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö, jos 20 vuotias tyttäresi seurustelisi yli 30 vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
03.08.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin itse seurustella 18-vuotiaana 32-vuotiaan miehen kanssa. Avoliittoa kesti 2 vuotta. Tämän seurustelusuhteen päätyttyä aloin seurustella 20-vuotiaana 33-vuotiaan miehen kanssa ja menin hänen kanssaan naimisiin 21-vuotiaana. Yhdessä ollaan edelleen (olen nyt 33v.) ja lapsiakin on. 18-20 -vuotiaana oman ikäiset pojat tuntuivat jotenkin hölmöiltä ja suurinta osaa kiinnosti vain baareissa käyminen. Itse en ole ikinä tykännyt olla missään baareissa ja halusin tulla äidiksi jo parikymppisenä.

Vierailija
2/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsisin tyttäreni valinnan ja aiheuttaisin välirikon? Tyttäreni menettäisi uskotun ihmisen johon luottaa ja minä rakkaan lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en?

Vierailija
4/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi! Vaikka kuinka 20 vee av-mammojen mielestä parikymppiset ovat fiksuja, vastuullisia aikuisia, niin en hyväksyisi.

3-kumppinen mies on ehtinyt elää aikuisten elämää useita vuosia, parikymppinen neito on vasta aikuisuutta aloittelemassa. Oman ikäisten kanssa on parhaat mahdollisuudet, samankaltaiset elämäntilanteet jne..

Vierailija
5/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olla hyväksymättä. Suhtautuisin siis lievän huolestuneesti ja yrittäisin tyttären kanssa asiasta puhua mutta en toki yrittäisi täysi-ikäistä ihmistä kieltää tai pakottaa mihinkään. Oma mieheni on minua 20 vuotta vanhempi joten vähän vaikeaa olisikin se uskottavasti tehdä.