Hyväksyisitkö, jos 20 vuotias tyttäresi seurustelisi yli 30 vuotiaan miehen kanssa?
Kommentit (5)
Tuomitsisin tyttäreni valinnan ja aiheuttaisin välirikon? Tyttäreni menettäisi uskotun ihmisen johon luottaa ja minä rakkaan lapseni.
En hyväksyisi! Vaikka kuinka 20 vee av-mammojen mielestä parikymppiset ovat fiksuja, vastuullisia aikuisia, niin en hyväksyisi.
3-kumppinen mies on ehtinyt elää aikuisten elämää useita vuosia, parikymppinen neito on vasta aikuisuutta aloittelemassa. Oman ikäisten kanssa on parhaat mahdollisuudet, samankaltaiset elämäntilanteet jne..
tai olla hyväksymättä. Suhtautuisin siis lievän huolestuneesti ja yrittäisin tyttären kanssa asiasta puhua mutta en toki yrittäisi täysi-ikäistä ihmistä kieltää tai pakottaa mihinkään. Oma mieheni on minua 20 vuotta vanhempi joten vähän vaikeaa olisikin se uskottavasti tehdä.
Aloin itse seurustella 18-vuotiaana 32-vuotiaan miehen kanssa. Avoliittoa kesti 2 vuotta. Tämän seurustelusuhteen päätyttyä aloin seurustella 20-vuotiaana 33-vuotiaan miehen kanssa ja menin hänen kanssaan naimisiin 21-vuotiaana. Yhdessä ollaan edelleen (olen nyt 33v.) ja lapsiakin on. 18-20 -vuotiaana oman ikäiset pojat tuntuivat jotenkin hölmöiltä ja suurinta osaa kiinnosti vain baareissa käyminen. Itse en ole ikinä tykännyt olla missään baareissa ja halusin tulla äidiksi jo parikymppisenä.