Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikean keittiö

Vierailija
01.08.2012 |

ollaan rakentamassa uutta omakotitaloa ja nyt pitäs alkaa suunnitteleen keittiötä. onko kellään kokemusta ikean keittiöistä, mitä mieltä ootte ollu, kannattaako? paljo ollaan luettu esim. puustellista ja ei vaikuta mitenkään erityisen houkuttavalta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALVALLA EI HYVÄÄ SAA. ASENNUSMAKSAA MONINKERTAISESTI JA KUN TEETÄTÄT VIELÄ OSAT ETTEI SALMIAKKEJA SEINILLE TARVITSE KIINNITTÄÄ.

PITÄÄ OLLA EXTRAHYVÄ ASENTAJA, JOKA OSAA KORJATA KAAPIT.

Vierailija
2/25 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se on täyttä laatutavaraa. Rakensimme uuden talon kaksi vuotta sitten ja alusta asti oli selvää, että ostamme keittiön IKEA:sta. Eikä ollut rahasta kiinni vaan halusta. Aiemmassa kodissa kun oli myös IKEA:n keittiö ja olimme siihen todella tyytyväisiä.

Suunnittelin keittiön ensin omalla koneella ja IKEA:ssa sen sitten tarkisti myyjä ja ehdotti samalla tarkennuksia. Eikä niitä osia tarvinnut keräillä mistään varastosta, vaan kotiinkuljetuksen maksamalla (ei ole paljon) keräilyn hoiti kuljetusporukka joka kärräsi kaikki osat suoraan raksalle sisätiloihin. Otimme myös kaikki koneet IKEA:sta, olivat edullisia, pitkällä takuulla ja toistaiseksi kaikki ok. Ainoastaan tasot ostimme muualta kun mieleisiä ei löytynyt IKEA:sta.

Keittiön kokosin itse (olen siis nainen jos sillä mitään väliä on) ja oli helppoa kuin heinän teko. Vähän kuin pirun tylsä iso palapeli.

Otimme myös osan kaapistoista IKEA:sta ja harmittaa ainoastaan se, ettei otettu kaikkia. Noissa muualta hankituissa (ja kalliissa) on jo nyt kaikkea kremppaa, korit heiluvat yms. Ja kootessa puuttui osia. Itse asiassa, IKEA:n tuotteista ei puuttunut edes yhtä puunappia, ihme touhua.

Niin että kehuiksi meni tämä. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoi, että ovat helpot asentaa kuin monet muut kalliimmat. Monilla tutuilla on myös, tyytyväisiä ovat olleet.

Vierailija
4/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä otti ja oviin tulee hirveen helposti naarmuja ja pslasia lohkeilee. Ehkä paremmin sopii jonain mökki keittiönä

Vierailija
5/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut vaihtoehto.

Vierailija
6/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin suositella. Hinta-laatusuhde kohdillaan

Vierailija
7/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden lopulla remontoitu keittiö. Oon ollut tyytyväinen. Suunnitteluohjelmalla oli helppo tehdä omanlaisensa ratkaisu ja Ikeassa oli osaavia henkilöitä auttamassa suunnittelun viimeistelyssä.

Keittiön hakeminen varastosta oli mielenkiintoista, vaikka siihen menikin ihan älyttömästi aikaa. Lisäksi kassalla oli mukava myyjä, jota ei haitannut vaikka osa viivakoodeista olikin vahingossa jäänyt pinon alimmaisiksi. Kokoamisen hoiti ammattilainen, joten siitä en osaa sanoa.

Ihaninta oli se, että keittiö tuli todella edulliseksi ja Ikeasta sai juuri semmoisen kuin halusi. Itse inhoan kaikkia perinteisen näköisiä ja vannoin että kun saan päättää, mulle ei tule yhtään koristeovea eikä valkoista/puunväristä keittiötä. Voin suositella :)

Vierailija
8/25 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minun mieheni joka keittiöitäkin työkseen asentaa sanoi, että Ikean keittiöt on ihan parhaimmasta päästä.

Sikarikas ystäväni asennutti Ikean keittiön, vaikka olisi ollut varaa ihan mihin vaan.

Vierailija
9/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta sitten saimme todella hyvän keittiön edullisesti (laminaattiovet ja puutasot). Kehuin sitä kaikille ystäville. Vuosi sitten uuteen kotiin ostettu keittiö (kokopuuovet ja puutasot) olikin sitten enää ok.

Ainakin tasojen laatu on laskenut huomattavasti viimeistelyltään tällä välillä. Halusimme tasokkaat ovet, muuta nämä kokopuiset vaikuttavat aika rimpuloilta.

Vierailija
10/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen kuin uusi. Olemme olleet oikein tyytyväisiä. Kaikki laatikot toimivat hyvin, pinnat ovat kestäneet moitteettomina ja oli helppo asentaa ihan itse.

Haastetta meidän mökkikeittiössä on lisännyt se, että mökki on sähkötön ja sitä ei lämmitä talvisin ollenkaan. Eli hyvin on kestänyt myös talven kovat pakkaset ja lämpötilojen vaihtelut. Tällä ei kotikeittiössä ole merkitystä, mutta kertonee jotain kestävyydestä.

Vierailija
11/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös alkamassa rakentaa ja heti ollut selvää mistä keittiö ja kalusteet otetaan - Ikealta. Mielestäni ei niin kalliita, etteikö voisi tarpeentullen vaihtaa jos kyllästyy esim makkarin kalusteisiin tms. Laatukin ihan hyvä, mitä kuullut.

Vierailija
12/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikeaa ajatella, mutta remonttimme suunnitellut arkkitehti kehui ikean rungot maasta taivaaseen. Niihin päädyttiin ja tonneja säästettiin. Otettiin siis ikeasta rungot ja kiiltävät abstrakt -ovet. On oltu todella tyytyväisiä. Tasot tulivat sitten Ylämaan kiveltä ja koneet muualta. Ikea antaa todella hyvän takuun tuotteilleen ja meillä myös remonttiryhmä kehui kovasti keittiötä laadukkaaksi ja helpoksi asentaa. Nyt 3 vuoden käytän jälkeen keittiö on edelleen kuin uusi -- kaunis ja tyylikäs :) Suosittelen -- saimme hienot keittiön kaapit työtasojen hinnalla ja budjetti väljeni noin 5000 eurolla ajatellusta. Ei pöllömpää, nyt meillä on aikas laadukas olkkari matto ja pari hienoa klassikkovalaisinta sillä rahalla hankittuna.

Vierailija
13/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti ollaan tykätty, puolitoista vuotta sitten hankittiin tämä IKEA-keittiö. Helpot koota ja suunnitteluapu IKEA:ssa loistavaa! Suosittelen ja ihmettelen kyllä sitä kommentoijaa, jolta keittiökaapeista palaset irtoilevat yms. Hyvää laatua mielestäni.

Vierailija
14/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöitä ja omaa kokemusta vaikka paljon kuinka eri keittiötoimittajista kehuu Ikea keittiöitä kovin. Itse en edes harkinnut muita, kun uskon minun mieheni sanaan kuitenkin eniten.

Vierailija
15/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saisiko sieltä jo alustavaan suunnitteluun apua? Meillä suunnitteilla mittava keittiöremontti.

Vierailija
16/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikki valitsemamme osat sai saman tien varastosta (vaihtoehdossa 2 muualta olisi ollut pitkä toimitusaika)

- keittiöremontinyhteydessä työmiehet kokosivat ja se tuli halvemmaksi, kuin monen muun keittiöfirman kaapisto, koska tuli nopsammin tehtyä, miehet kertoivat että ikean keittiö helppo koota

- saimme kaikki ihanat kivat jutut mitä vaan halusimmekin, kodinkoneet otimme muualta melkein kaikki

- kausin keittiö, kestävä, erittäin tyytyväisiä ollaan oltu

- ja muuten tuli ihan oleellisesti halvemmaksi kuin muut vahtoehdot

Vierailija
17/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö Ikean ovet normi (Puustelli) runkoihin? Jostakin luin, että eivät. Tietysti voisi mittaillakin...

Vierailija
18/25 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelin itse keittiön Ikean ohjelmalla ja olen siihen tosi tyytyväinen, ei mitään valittamista.

Vierailija
19/25 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:55"]

HALVALLA EI HYVÄÄ SAA. ASENNUSMAKSAA MONINKERTAISESTI JA KUN TEETÄTÄT VIELÄ OSAT ETTEI SALMIAKKEJA SEINILLE TARVITSE KIINNITTÄÄ.

PITÄÄ OLLA EXTRAHYVÄ ASENTAJA, JOKA OSAA KORJATA KAAPIT.

[/quote] ei tarvitse huutaa ;) kokemuksia Ikea-keittiöstä muilla?

Vierailija
20/25 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele IKEAn keittiöitä tai kodinkoneita (merkki ei takaa toimivuttaa, ilmeisesti heikompilaatuiset tuotteet IKEAlla myynnissä tai jotain). Meillä hanat ovat hajalla (yksi meni takuuseen kun aiheutti vesivahingon), kodinkoneet korjattu monta kertaa kolmen vuoden aikana(edellisiä korjauksia emme saaneet enää takuuseen), ovissa maalipinta hajoilee etc. Keittiö valmistui 2014 ja nyt jo osin hajalla oltuaan muutaman vuoden normaalissa perhekäytössä. Reklamointi turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi