Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mun maha kasva?! Rv 32 alkoi juuri

Vierailija
01.08.2012 |

Googletin huvikseni kuvahaulla rv 32 ja sieltä tuli paljon isompia mahoja kuin itselläni on. Tuntuu, ettei oma vatsa ole kasvanut lainkaan parina viime viikkona. Pitäisiköhän huolestua? Tämä muistuttaa lähinnä monien jotain rv 25-28 vatsaa... Mistä tämä voi edes johtua? Pitäisihän vauvallakin olla jo aika paljon pituutta ja painoa, mihin se oikein piilottaa itsensä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli ekassa raskaudessa pieni maha. Ärsytti, kun ihmiset kommentoivatkin sen pienuutta usein. Ihan normaalikokoinen vauva sieltä kuitenkin tuli. :)

Vierailija
2/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka kerta ollut ihan olematon vauvamaha siksi että olen pitkä ja vauvaa tavallaan mahtuu siihen mun pituuteen. (Olen 176cm)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahani oli joka kerta valtava. Sain kuulla koko ajan, että oletko varma että sieltä tulee vain yksi, taitaa kaksoset kuitenkin tulla.

Eiköhän neuvolaseurannassa kaikki ole todetteu etenevän hyvin.

Vierailija
4/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan kokoon vaikuttaa suuresti anatomia.

toisilla sisäelimet antaa hyvin tilaa kasvavalle vauvalle, kun taas toisilla ei ja sillon ymmärrettävästtikkin maha kasvaa enempi ulos päin :)

kato neuvolakortista sitä kasvu käyrää pysytkö sä niitten rajojen sisäpuolella?

Eihän siihenkään kannata sinivalkosesti katsoa mutta jonkun suunnan se kumminkin antaa..

T: rv 40+2 oleva joka saa ihmiset tippumaan penkeiltään ilmottamalla et ei laskettuun ei ole kuukausia (niinkun mahan koosta vois päätellä) vaan se meni jo X)

Vierailija
5/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se maha kasvaa vähän niinkuin sisäänpäin aika paljon. Näin tukalilla ilmoilla olisin kyllä vain kiitollinen pienestä masusta. Olin viime vuonna raskaana, synnytys elokuun lopussa ja koko maha ulkopuolella ja voin kertoa että tukalaa oli!

Vierailija
6/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli esikoista odottaessani pieni maha. Talvitakin kanssa ei huomannut raskautta ollenkaan. Kun menin synnyttämään, kätilöt olivat ihmeissään miten mahasta oli voinut syntyä 4 kiloinen vauva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi