Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mieluummin: tyhmä vai läski lapsi

Vierailija
01.08.2012 |

Siinäpä se. Ottaisitko siis mieluummin normaalipainoisen mutta avuttoman tyhmän lapsen (kehittyy hitaasti, ei menesty koulussa, joka asian saa selittää ainakin 10 kertaa, ei jatkokoulutusta, matalapalkka-ala/työtön, ei kunnianhimoa, vaikeuksia rahankäytössä jen.) vai lapsen, jolla on ylipainoa taaperosta aikuiseksi (kunnon ylipainoa, eli vaikea löytää vaatteita, kiusataan, hengästyy helposti, ei välttämättä löydy seurustelukumppania, sairauksia...)

Kumpi olisi "pienempi paha"? Ja entäs itse, olisitko mieluumin tyhmä vai läski?

Minä olisin (ja olen) mieluummin läski. Ja yksi pahimpia pelkojani on, että saisin muuten terveen ja vammattoman, mutta yksinkertaisesti pirun tyhmän lapsen.

ja tietysti kaikki haluaa kaikinpuolin terveen ja fiksun lapsen, nyt kysynkin fiktiivistä "pakko valita" tilannetta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on sinut itsensä kanssa. Tyhmäkin voi olla onnellinen ja toisaalta vaikka tuo läski olisi onnellinen, hänen eliniänodotteensa on matalampi ja noita vaikeuksia kertyy ehkä sekä henkiselle että fyysiselle puolelle helpommin.

Vierailija
2/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän voi jotain tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli veikkaisin tämän aloituksen perusteella, että sä saat sekä tyhmän että läskin lapsen.

Vierailija
4/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma lapseni on hoikka, kaunis, älykäs ja terve.? Kaikki lihavat ja rumat lapset saisi pysyä kotonaan :|

Vierailija
5/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä läskimpi, sen parempi.

Vierailija
6/6 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:han totesi, että tuo läski olisi läski aikuisenakin eli valittavana on vain "huonoja" vaihtoehtoja eikä laihduttamisen mahdollisuudesta ollut tässä kysymys. Tyhmäkin voi teoriassa tietysti kehittää itseään ja olla lahjakas ja menestyvä jollain ei-älyllisellä alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan