Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä laihduttajan lounaasta?

Vierailija
01.08.2012 |

Söin tänään lounaaksi suolaisen himooni 2 pientä uutta perunaa + 3 palaa sipulisilliä ja 2 ruisleipää (päällä floraa vähän, 2 siivua palvikinkkua, salaattia, kurkkua ja paprikaa).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollako meinaat nyt jaksaa?

Vierailija
2/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tulee.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tulee. Tero

Vierailija
4/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tulee. Tero

suosittelen lisää proteiinia, helpoimmin ehkä broileria, raejuustoa, valkuaiskasveja...

Tero

Vierailija
5/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kun mulla, paitsi että palvikinkun tilalla oli juusto ja lisäksi söin pari desiä karviaisia ja kourallisen auringonkukan siemeniä:D

Saman lounaan oon syönyt nyt varmaan jo viikon ajan (on niin hyvää!) ja mä oon ainakin jaksanut hyvin:)

Vierailija
6/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkaa ne potut ja ruikkarit pois ja lisää tilalle kasviksia ja luonnollista rasvaa. vähintään 500g kasviksia ja marjoja päivässä, vähintään 100g rasvaa.

Proteiinia 1-1,5g/painokilo. Eli jos olet 80 kiloinen, niin syöt vähän päälle 80g proteiinia. jo on kumma jos ei paino käänny laskuun.

Syöt silloin kun on nälkä mahan täyteen ja jätät kaikki välipalat pois. Vettä runsaasti.

Vierailija
7/7 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä lounashan tuo on. Riippuu tietty siitä, että paljonko niitä vihanneksia oli, mut jos nyt ainakin 100g, niin oikein hyvä lounas oli.

Tietty laihduttajan yksi ruoka ei kerro koko päivän terveellisyydestä mitään, mutta hassuja ovat nämä, jotka täällä sanovat, etteikö tuo olisi hyvä. Oikeasti tuossa alkuperäisen syömisissä ei ollut yhtään mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi