Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö, ihan perse päivä ollut tänään.

Vierailija
31.07.2012 |

Aamulla venyttelin sängyssä ja joku rusahti niskasta ja veti täysin lukkoon. Pään kääntäminen sattuu törkeästi ja hartioita jomottaa. Minulla siis krooninen hartia-niskajumitus mutta nyt meni jumiin ja pahasti. Otin panacodin, laitoin jotain särkyvoidetta, ei auta.

No, iltapäivällä touhusin lasten kanssa ulkona ja ampiainen pisti minua. Allerginen kun olen, alkoi vetää henkeä tukkoon. Joten nappasin kyytabletteja pikaisesti.

Nyt iski alavatsan / -selän kramppi, joka minulla tulee noin pari kertaa kuussa. Se vaatisi lääkkeitä, mutta en uskalla enää mitään ottaa.

Ja mies lähti Springsteenin keikalle ja lapset on ihan hirviöitä. Odotettavissa superihana ilta, särkee ja jomottaa ihan törkeänä :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäsin äsken piikkimatolla tunnin verran ja sain selkäkrampit pois. Tuo lääkekoktaili kyllä väsyttää, meinasi uni tulla väkisin. En uskaltanut nukahtaa kun olen tosiaan yksin lasten kanssa.

Mutta pää ei edelleenkään käänny, tai siis kääntyy, mutta SATTUU niskaan ihan vietävästi. Kohta joudun viemään yhden lapsen harrastukseensa, onneksi ei ole pitkä ajomatka. Ja nielun turvotus on laskenut, sen suhteen kaikki hyvin :)

Apteekkiin tosin suuntaan hakemaan lisää noita kortisonitabletteja, kamalia ampiaisia täällä...

ap

Vierailija
2/3 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitaa jaksaa, toivottavasti huomenna olis sitten parempi päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat lapset ajoissa nukkumaan. Koetahan pärjäillä!