Miksi en pysty hyväksymään, ettei mies, johon olen palavammin ihastunut kuin...
kuin keneenkään muuhun koskaan, olekaan minusta kiinnostunut? Tämä tosiasia tuntuu vain sietämättömältä hyväksyä...
Näin siis luulin(katseet, tuijotus) ja otin häneen yhteyttä, mutta hän vastasi, ettei kannata enää ottaa... Miksiköhän muuten sitten antoi selvästi ymmärtää olevansa kiinostunut?
Nyt vain yritän koko ajan keksiä jonkun "syyn", miksi viestitellä miehelle.
Kommentit (14)
Nimenomaan ei sitä kiinnosta, vaikka kenen seurassa pyörisit se edessä. Sulla ei ole ollut edes mitään juttua koko miehen kanssa, joten aika pakkomielteiseltä kuulostat, kun tuollaisia muiden kanssa esiintymisiä sen edessä mietit.
Tunnen pari naista myös, jotka tulee ihan hulluiksi heti, josne käy ulkona jonkun kanssa tai ihastuu. Kun miehet ei ole kiinnostuneita alkaa jauhaminen ja tilitys ja mieheltä vaaditaan selitystä miksi ei kiinnosta.
Jos ei kiinnosta, niinei kiinnosta. Anna olla jo!
Olemme yhdessa suunnitelleet unelmien satuhaita, mulle tulee prinsessaunelmahaapuku ja diadeemi. Lahetti tanaan viestia, etta haluaa sittebnkin miettimisaikaa, en todellakaan luobvuta.
on kaikkea mita nainen voi toivoa: tumma, pitka, komea, lahjakas, alykjias ja lihaksikas. Menemme hotelli Kampin scviittiin haayona, jghan tuo minulle samppanjaa vuoteeseen.
Aijon nayttaytya eraan toisen seurassa hanen nahtensa hyvin pian...eijkkohan se mustasukkaisuus sitten heraa ja katuu mita on mulle tehnyt. On tosi musikaalinen muuten., mun ELAMANI MIES!!!!
vielä kutsun kuulusteluihin, vainoaminen, kotirauhanrikkominen yms...
Jätä rauhaan, ei se että mies tuijottaa tarkoita että se ois kiinnostunut. Se vaan katsoi sua ja sillä hyvä
niin yritä nyt hyvä ihminen tajuta se! Tuohan on helppoa, koska jos häntä ei oikeasti kiinnosta, niin ei häntä tosiaankaan kiinnosta.
Kyllähän sitä tulee vaihdettua pitkiä katseita ja hymyiltyä jollekkin seksikkäälle miehelle välillä. Ei se silti tarkoita, että pettäisin omaa miestäni. Flirtti silloin tällöin on ihan normaalia.
Varmasti miehenikin tekee niin ja saattaa hyvin sanoa jotain kivaa kauniille naiselle. Tervettä kun jää siihen, eikä asiaa jateta pidemmälle.
Ehkä tämä mies johon olet ihastunut flirttaili muuten vaan?
en ymmärrä mitä hän ajatteli, kun antoi ensin ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut. Hän oli siis se, joka ensin alkoi minua katsella, itse lämpesin vasta myöhemmin.......
hänen itsetuntoaan hiveli sinun kiinnostuksesi, mutta asiaa mietittyään ei ole oikeasti kiinnostunut ja kertoi sen sinulle.
Minulla on kokemusta tyypeistä, jotka tuollaisen vastaavan kertomisen jälkeen alkavat piirittää kahta kauheammin. Yritä siitä nyt sitten vetää johtopäätöksiä. Olen kyllä jättänyt tyypit omaan arvoonsa, eihän sellainen ole ihan terveen toimintaa.
Jos mies on sanonut, ettei kannata ottaa enää yhteyttä, älä missään tapauksessa enää edes mieti tekosyitä ottaa yhteyttä, saati ota yhteyttä mieheen enää!
Voi tehdä susta rikosilmoituksen, jos kiellosta huolimaata otat yhteyttä.
Ehkä ihastuneena tulkitsit katseet väärin tai miehen kiinnostus loppui. Anna asian olla ja mene eteenpäin elämässä.
joka tykkää huvikseen koukuttaa naisia ihastumaan itseensä, kun sitten hänestä on niin mukavaa tipauttaa ne tylysti maan pinnalle. Kukapa tietää. Ihan prseestä on ihmisten tunteilla leikkiminen, mutta usko nyt silti suosiolla että ei tarkoittaa eitä, kun kerran sulle niin on sanottu.
tekisi nyt vain niin mieli näyttäytyä tuolla jonkun todella hyvännäköisen ja komean miehen kanssa niin, että välillämme on muka jotain, tän ihastukseni nähden...:)
Mutta ei oo sydäntä käyttää toisia vastapuolen tietämättä hyväkseen. Ehkä joku komistus suostuu lähteen tähän peliin mukaan? :D
-ap
Viesti nro 13 ei sitten tod. ole ap:lta!
Mies muuten tänään viestitteli kuitenkin tänään. Ajattelee minua kuulemma paljon ja kiinnostuksen puutteesta ei ole kyse, vaan on jotain esteitä ja asiat kuulemma muuttuu.
What?! Selittäkääpä nyt tämä....:O
t.Oikeasti ap