Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä asuntoni kertoo minusta?

Vierailija
31.07.2012 |

meillä 3v vanha okt. talo 150neliötä. Päävärit valkoinen (useammat seinät), lattiat tummat tai vaaleat, sohva harmaa, matot vaaleat. keittiö moderni, tummalla tasolla ja valkoisilla ovilla. Siellä täällä modernin seassa on romanttisia valaisimia tai esineitä. Tekstejä seinillä, mutta ei kuitenkaan liikaa. Lasten huoneissa on väriä ja sohvatyynyissä välillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon velkaa tai sitten olet varakas. Onko kaikki uuteen taloon hankitut huonekalut uusia? Ilmeisesti olet kierrellyt putiikkeja ja ostellut kaikkea mikä tuntuu mukavalta. Välittämättä siitä onko kaikki esineet yhtenäistä tyyliä tai linjaa. Mutta niinhän se on meillä useimmilla. Mukana on uutta ja vanhaa eikä mitenkään yhtenäistä tyyliä mutta kodikasta.

Itse aikani ihastelin noita pelkistettyjä moderneja taloja sisustuslehdissä ja ohjelmissa. Sitten niiden katseleminen alkoi käydä silmiin kun kaikki kodikkuus, persoonallisuus ja asukkaiden historia puuttui.

Itselläni on 70-luvun talo jonka tumman mäntyisyyden olen poistanut ja talossa on nyt tummat lattiat, valkoinen katto, seinissä valkoista, huonekaluissa, keittiössä ja tehosteissa paljon luonnonväristä koivua. Mitään irtoesineitä meillä ei ole syystä että olen laiska siivoamaan. Joitakin muistoja ja kirjoja on vitriineissä.

Minulla on varastossa ruskeita talonpoikaisantiikkikalusteita mutta tähän asuntoon ne eivät kuulu.

Vierailija
2/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua paljastaa itsestäsi juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon velkaa tai sitten olet varakas. Onko kaikki uuteen taloon hankitut huonekalut uusia? Ilmeisesti olet kierrellyt putiikkeja ja ostellut kaikkea mikä tuntuu mukavalta. Välittämättä siitä onko kaikki esineet yhtenäistä tyyliä tai linjaa. Mutta niinhän se on meillä useimmilla. Mukana on uutta ja vanhaa eikä mitenkään yhtenäistä tyyliä mutta kodikasta.

Itse aikani ihastelin noita pelkistettyjä moderneja taloja sisustuslehdissä ja ohjelmissa. Sitten niiden katseleminen alkoi käydä silmiin kun kaikki kodikkuus, persoonallisuus ja asukkaiden historia puuttui.

Itselläni on 70-luvun talo jonka tumman mäntyisyyden olen poistanut ja talossa on nyt tummat lattiat, valkoinen katto, seinissä valkoista, huonekaluissa, keittiössä ja tehosteissa paljon luonnonväristä koivua. Mitään irtoesineitä meillä ei ole syystä että olen laiska siivoamaan. Joitakin muistoja ja kirjoja on vitriineissä.

Minulla on varastossa ruskeita talonpoikaisantiikkikalusteita mutta tähän asuntoon ne eivät kuulu.

liian moderni linja mielestäni tekee kolkon näköiseksi tai juuri väritön, persoonaton. Mutta tietty ihailen niitä moderneja koteja mutta en tiedä pystyisinkö aivan pelkistetyssä asumaan. Meillä on aika paljon uutta huonekaluissa, vanhaa on vain hylly ja sänky, muut on pikkuhiljaa uusittu. Ikeaa ja askoa meillä ja jotain vepsäläiseltäkin.

ap

Vierailija
4/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrollifriikkiyteen taipuvainen ihminen.

Et halua repäistä etkä ottaa riskejä, näkyy kodin värimaailmassa, kaikki on vähän liian tylsää ja siistiä sävy-sävyyn.

Onko sinulla tilda-tyyppisiä nukkeja retkottamassa hyllyn reunalla tai valkoiset vauvan töppöset maalaisromanttisessa nuppinaulakossa lasten kammarissa? :)

Vierailija
5/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua repäistä etkä ottaa riskejä, näkyy kodin värimaailmassa, kaikki on vähän liian tylsää ja siistiä sävy-sävyyn.

Onko sinulla tilda-tyyppisiä nukkeja retkottamassa hyllyn reunalla tai valkoiset vauvan töppöset maalaisromanttisessa nuppinaulakossa lasten kammarissa? :)

Tildaa olen joskus miettinyt mutta onneksi ei ole meille tullut yhtään. =D

Toisen lapsen kammarista tosin lipaston päältä löytyy vauva-ajan kengät.

Väreistä, että hillityt värit kiinnostaa enempi, koska kyllästyn nopsaan. Ihailen aina hillittyä värimaailmaa. Mutta tykkään monista väreistäkin mutta en ole niitä saanut vain kotiini hankittua enempää. Voisi jotain hankkiakin, ehdotuksia otetaan vastaan?

ap

Vierailija
6/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen ja harmaan kanssa yhdistäisin esim. pistaasin vihreää, raikasta turkoosia tai tummanruskeaa. Puhdas punainenkin sopii! :)

T: se tildanukeista kysynyt vastaaja.

Kotinne kuulostaa ihan kauniilta.

Tildaa olen joskus miettinyt mutta onneksi ei ole meille tullut yhtään. =D

Toisen lapsen kammarista tosin lipaston päältä löytyy vauva-ajan kengät.

Väreistä, että hillityt värit kiinnostaa enempi, koska kyllästyn nopsaan. Ihailen aina hillittyä värimaailmaa. Mutta tykkään monista väreistäkin mutta en ole niitä saanut vain kotiini hankittua enempää. Voisi jotain hankkiakin, ehdotuksia otetaan vastaan?

ap

Vierailija
7/7 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyväkäytöksinen, yleisesti miellyttävä ihminen ja teet työsi tunnollisesti ja hoidat lapset hyvin. Mutta et halua erottua joukosta, et uskalla kohdata villiä puoltasi. Mielummin valitset epärehellisen "sovun" ja jätät sanomatta mitä oikeasti ajattelet, kuin riidan ja paljastat omat mielipiteesi.

Sinulle on tärkeää että muut hyväksyvät sinut ja että saat myönteistä palautetta.

Siksi esim. sisustat suht koht vallitsevien trendien mukaisesti, et ole edelläkävijä mutta et myöskään tietoisesti jättäydy pois yleisestä odotustasosta.

Häpeilet joitain tunteitasi ja saatat syvällä sielussasi pelätä olevasi epänormaali, säikähdät joskus ajatuskulkujasi.

Olet luotettava ja avulias, muttet pyydä helposti apua.

Vastaatko, täsmäsikö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi