Birkenstock-sandaalit pk-seudulta?
Mistä pääkaupunkiseudulta saisi Birkenstock-sandaaleita? Haussa on yksi tietty malli kaiken lisäksi. Haluan kokeilla kenkää ensin, joten sokkona en esim. netistä lähde tilaamaan.
Jos joku tietää hyvä nettikauppoja, niitäkin saa vinkata. Spartoolta löytyy, mutta en tiedä saako sieltä leveämpää mallia.
Kommentit (7)
Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.
Pk-seudulla on kaksi omaa myymälää. Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.
HÄH? Birkenstockilla muka omia myymälöitä Suomessa?
juuri tuossa Forumin myymälässä. Vei hetken löytää perille, mutta kyllä se sieltä löytyy. Ja malleja on paljon vaikka myymälä pieni.
Pk-seudulla on kaksi omaa myymälää. Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.
HÄH? Birkenstockilla muka omia myymälöitä Suomessa?
tukkuostajille, joten tavallisen kuluttajan lienee turha mennä sinne. Instrumentariumit myyvä myös Birkenstockia. Mutta EA:ssa varmaan paras valikoima.
Sieltä tietävät sitten neuvoa.
t. kyseisen firman omistajan ystävä...
oli ainakin ennen sellainen EA-myymälä, josta sai lähes kaikkia Birkenstock-malleja. Taitaa vieläkin olla ainakin netin mukaan. Käy siellä.
Kiitos tuosta EA-vinkistä. Olisiko muita paikkoja?