Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Birkenstock-sandaalit pk-seudulta?

Vierailija
30.07.2012 |

Mistä pääkaupunkiseudulta saisi Birkenstock-sandaaleita? Haussa on yksi tietty malli kaiken lisäksi. Haluan kokeilla kenkää ensin, joten sokkona en esim. netistä lähde tilaamaan.

Jos joku tietää hyvä nettikauppoja, niitäkin saa vinkata. Spartoolta löytyy, mutta en tiedä saako sieltä leveämpää mallia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta EA-vinkistä. Olisiko muita paikkoja?

Vierailija
2/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on kaksi omaa myymälää. Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.

HÄH? Birkenstockilla muka omia myymälöitä Suomessa?

Vierailija
4/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa Forumin myymälässä. Vei hetken löytää perille, mutta kyllä se sieltä löytyy. Ja malleja on paljon vaikka myymälä pieni.

Vierailija
5/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on kaksi omaa myymälää. Ja itse firmahan sijaitsee Munkkivuoren ostarilla, joten soita sinne ja kysy suoraan sieltä.

HÄH? Birkenstockilla muka omia myymälöitä Suomessa?

tukkuostajille, joten tavallisen kuluttajan lienee turha mennä sinne. Instrumentariumit myyvä myös Birkenstockia. Mutta EA:ssa varmaan paras valikoima.

Vierailija
6/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tietävät sitten neuvoa.

t. kyseisen firman omistajan ystävä...

Vierailija
7/7 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin ennen sellainen EA-myymälä, josta sai lähes kaikkia Birkenstock-malleja. Taitaa vieläkin olla ainakin netin mukaan. Käy siellä.