Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistimies ja seksi?

Vierailija
28.07.2012 |

Te joilla on kokemusta, millainen se narsistimiehenne oli sängyssä?

Tero

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naimisissa (onneksi) ihan normaalin miehen kanssa. Seksi tämän narsistin kanssa oli loistavaa, taisi koukuttaakin minut. Laatu siis hyvää, mutta mikään määrä ei riittänyt sille addiktille. Seksi oli aivan epäluonnollisen suuressa osassa elämässä. En tiedä, liittyykö narsismiin, mutta hän oli tällainen.

Vierailija
2/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus kuin kakkosella. seksi tosiaan on melkein kaikki tälle miehelle. ei koskaan koske muussa tarkoituksessa. aluksi ajattelin että seksi on hyvää mutta mies haluaa koko ajan 'pitemmälle' meneviä juttuja. joihinkin olen suostunut, joihinkin en. jos en suostu, haukkuu tylsäksi. alussa halusi seksiä neljä viisi kertaa pvässä...nyt pari kertaa. jos joskus on päivän parin tauko, hän tosissaan väittää että meillä ei enää ole seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä paljon kumppaneita peräjälkeen tai yhtäaikaa yleensä? Miten selviää, että pettää? Tuleeko itselle tunne takaraivoon, että jotain on vialla, muttei tiedä mitä?

Vierailija
4/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olette olleet tuollaisten miesten kanssa? En voi kuin ihmetellä, itse en katselisi päivääkään.

Vierailija
5/12 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin pari vuotta narsistin kanssa...Suhde oli raastava, mutta seksi oli elämäni parasta.

Vierailija
6/12 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex mies narsisiti oli iha pakko mielteinene seksiin, ja aina halus 1-5 kert pv.. rupes vituttaa ja tuli ihan huoramainene oloki sit, noh kuerottii ni halsu sekisuhteen..  noh toimi jonki aikaa mut sit ei .. ja mitä siihen ku ilmotin et en haluu ni  sain pahoinpitely uhkailuja ja  muuta osakseni.. hirveet kilarti jne et en haluu ku oon saanu jo joltain ja et  ketä oon käyny nussii ku en haluu jne jne... aivan siarasta.. enkä vielkää oo eroo päässy ku jahstaa vaik lähestymsikeillot jne...haluu mut omaks huorakseen! 

aivan sairas tyyppi. 

Vierailija
7/12 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö niitä kiinnosta valloitukset

Vierailija
8/12 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut kiinnostunut minun nautinnostani, oli poikkeuksellisen asentorajoitteinen, suhtautui ehkäisyyn vainoharhaisesti ja seksitaitoja ei käytännössä ollut lainkaan. Taitojen puute ei kuitenkaan ollut pahinta, vaan se, miten hänen jäykkä ja itsekeskeinen persoonallisuutensa pilasi seksinkin.

Vierailija
9/12 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2012 klo 17:15"]

Ei halua tyydyttää minun toiveitani. Jos en tyydytä hänen halujaan, on kuitenkin mieluummin ilman seksiä..

[/quote]

Mulla on täysin samanlaiset kokemukset. Kerran otti melkein väkisin, minä itkin eikä kommentoinut sitä mitenkään. Hän haukkui minut täysin paskaksi, kohteli paskasti, yritti rahallisesti hyötyä minusta, silti haaveilin vuosikausia hänen perään.

Vierailija
10/12 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteli olevansa hyvä rakastaja

Ja alkuun luulunkin niin, hoiteli suuseksillä ja hyväili, mutta kun esitin toivomuksia tai pyyntöjä mitä haluaisin, niin vähät välitti niistä. Vaan hoitelihommat aina niinkuin halusi, koska enhän minä tiennyt mikä minusta tuntuu hyvälle.

Esim. inhoan korvien koskettelua, mutta miehen mielestä jokainen nainen on ihan onnessaan kun korvia nuolee.

Mies myös raiskasi minut, kun kieltäydyn seksistä hänen kanssa.

Ja seksiä oli vain kun hän sitä halusi, ei koskaan kun minä osin halunut

Vierailija
11/12 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naimisissa (onneksi) ihan normaalin miehen kanssa. Seksi tämän narsistin kanssa oli loistavaa, taisi koukuttaakin minut. Laatu siis hyvää, mutta mikään määrä ei riittänyt sille addiktille. Seksi oli aivan epäluonnollisen suuressa osassa elämässä. En tiedä, liittyykö narsismiin, mutta hän oli tällainen.

eli seksi oli suuressa osassa suhdetta. mutta laatu oli dominoivaa ja kokoajan halusi vaan lisää ja mitä kummallisempia juttuja. juoduin myös tämän miehen raiskaamaksi kun en kerran halunnutkaan seksiä, sen kerran kun uskalsin sanoa ei haluta.

Vierailija
12/12 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tyydyttää minun toiveitani. Jos en tyydytä hänen halujaan, on kuitenkin mieluummin ilman seksiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä