Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin "sallia" itselleni orgasmin? En ole koskaan saanut. Onko joku parantunut estoistaan?

Vierailija
28.07.2012 |

Nautin seksistä, yksin ja yhdessä, mutta huipun lähestyessä vetäydyn fyysisesti tai henkisesti pois tilanteessa.

Rajoitin päällä alitajuisesti koko ajan, en voi sille mitään.

Onko kellään mitään vapautumisvinkkejä? En nyt kaipaa vastauksia niilä, joilla ei oe ollut koskaan tällaista ongelmaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyy että muutos ei tule hetkessä

antaa itselleen aikaa

tutustuu itseensä

antaa erilaisten ajatusten tulla ja myös mennä

pääsee lähemmäs henkisesti itseään ja sitä kautta antaa tilaa ja hyväksyntää itselleen jolloin voi antaa myös ehkä jatkossa itselleen luvan kokea seksuaalista mielihyvää

eihän siinä muusta ole kyse kuin siitä että itse epää itseltään sen luvan

mutta uskon myös että avain on tuo itseen tutustuminen ja itselleen ajan antaminen ja hidasta on mutta muutos on itsetuntemuksen kautta pysyvä, toivon:)

Vierailija
2/3 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaajassa itselleen O:n. Sitten kokeiltiin asentoa, jossa istun miehen sylissä, ja siinä sain minäkin kunnon O:n ja tuntui niin hyvälle. Siitä lähtien oon aina ite ottanut itselleni orgasmin miehen sylissä ja mies saa sitten tulla jos on tullakseen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksielämä ihan monipuolista, joka reikään halutessani saan (ja otankin kaikesta nauttien) ja samoin kaikki asennot on valikoimassa. Mieheni huolehtii myös minun nautinnostani ja on kestävä ja halukas kumppani. Myös masturbointia harrastan toisinaan.

Minulla on ihan hyvä itsetunto, en häpeä vartaloani ja myös mieheni sitä pitää haluttavana ja kauniina.

Silti aina sama kaava toistuu, kun olen tarpeeksi lähellä orgasmia :(