Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geisha-kuulien kanssa ongelma

Vierailija
28.07.2012 |

Hommasin geisha-kuulat, vaikka en ole mielestäni ihmeemmin löystynyt. Tarkoitus on ennemmin kehittää niillä vaginan tuntoherkkyyttä (?).

Nyt sitten sain ekan kerran aikaiseksi laittaa ne sisään. Oli tosi vaikeaa saada ne sisään, ainoastaan liukuvoiteella onnistui. No, sitten kun viimein sain ne sisään, en nyt sitten tunnekaan niitä siellä ollenkaan. En vaikka hyppisin. Sisällä pysymisen eteen ei tarvitse tehdä mitään, sielläpä pysyvät itsestään.

Kertoisitteko kokeneet käyttäjät, onko tämä ihan tavallista alkuvaiheessa, vai onko minulla jotenkin epätavallinen vagina?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko synnyttänyt? Kuulien valinta ja käyttö on helppoa kuitenkin.

Vierailija
2/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset pitää rentouttaa kun laitat kuulat ja liukkaria laitan itsekin 5 v harrastaneena. Kuulat jos on oikei siellä, niin eivät tunnu oikeastaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko normaalia, et kuulat pysyy sisällä, vai oonko niinku tosi tiukka?"

On normaalia. Ja ap:lle tiedoksi, niitä kuuluukin käyttää liukuvoiteen kanssa.

Vierailija
4/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko normaalia, et kuulat pysyy sisällä, vai oonko niinku tosi tiukka?"

On normaalia. Ja ap:lle tiedoksi, niitä kuuluukin käyttää liukuvoiteen kanssa.

Minusta ap:n kysymys on ihan asiallinen, mutta sinun vastaus ei välttämättä ole sitä..

No, asia linjalla vastaisin että treeni on tehokkaampaa kun osaa tuntea ja kontroloida kuulat. Muista hygienia ja lämmitä kuulat hieman ennen sisään laittoa.

Vierailija
5/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi tuntea? En mä ainakaan mitenkään kykene tuntemaan kuulia ennenkuin siinä vaiheessa, kun ne ovat ihan tuossa "suulla" puoliksi pulpahtaneet ulos ja oon muuten yrittänyt harjoitella paljon. Ja tuossa vaiheessahan niiden putoamista ei pysty enää mitenkään estämään, koska lihasten jännittäminen pullauttaa ne kokonaan ulos. Jotenkin tuntuu typerältä eri harjoitukset kun ei tunne ollenkaan missä kohtaa kuulat on, liikkuuko ne sisällä vai onko ne edes ollenkaan siellä.

Ellen laita kuulia niin alas, että ne valahtavat ulos heti kun vähän jännitän lihaksilla (eli tavallaan lihasten alapuolelle, mikä epäilemättä on väärä kohta), eivät ne tunnu ollenkaan eikä niiden sisällä pitäminen myöskään vaadi mitään työtä. Päinvastoin jos ne tahtoo saada ulos, ne pitää oikein kaivamalla kaivaa.

Mulla pienet ja painavat erotiikkaliikkeen kuulat. Olen kokeillut myös isompia, mut ei nekään tuolla kunnolla sisällä ollessaan tunnu ollenkaan ja niitä saa jo ihan vetämällä vetää ulos vaikka laittaisikin liukkaria, joten tuskin mitään lihasta niiden sisälläpito harjoittaa.

Vierailija
6/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylisi paljastaa sen että ap:n teksti on miehen kirjoittama.

Vierailija
7/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitus jättää melko alas eli ei laittaa samalla tavalla syvälle kuin esim. smartballsit. Saadakseen pysymään ne sisällä, pitää olla jo tosi hyvät lp-lihakset ja niillä harjoitellaan pääosin sillä tavalla, että opetellaaan tuntemaan ne sisällä ja liikutellaan niitä. Harjoitusaika on vain minuutteja- Isot smartballs-tyyliset kuulat taas pysyy sisällä melko helposti, niitä voi pitää pitkäänkin ja ne harjoittavat lihaksia siellä sisällään ollessaan itsekseen. Isojen harjoituskuulien käyttö sopii heikoille lihaksille ja pienet kuulat tosiaan vaativat jo harjaantuneemman käyttäjän.

Vierailija
8/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen kuulat painon tunteena, joten veikkaan että toimivat vain paikallaan ollessaan, vaikken tietoisesti joudukaan niitä pidättelemään. Ihan normaalilta sinun kokemuksesi kuulostaa ap. Voisit vähitellen kokeilla tunnustella lantiopohjanlihaksilla jotta oppisit jumppaamaan kuulilla aktiivisesti, kokeile vaikka puristella kuulia lihaksilla jotta opit hahmottamaan niitä. Mutta ihan pelkkä kuulien pitäminen ilman aktiivista jumppaa on jo paljon parempi kuin käyttämättä jättäminen.

Vierailija
9/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat silikoniset palloset narussa ja toiset pienet irralliset muovipintaiset. Molempia versioita tulee käytettyä tilanteen mukaan.

Isommat ehkä enemmin, ja ne on helpommat pitemmmässä (työpäivä tms.) käytössä. Istuessa eivät tunnu mitenkään, mutta kävellessä tai portaissa saatan ajottain ne "bongata" kun lihakset jotenkin reagoivat niihin. Tulee hieman aina provosoivasti keinutettua lantiota kävellessä jotta tunnen kuulien liikkeen.

Pienempiä pidän lyhempiä alle tunnin aikoja ja todellakin jätän ne ihan siihen suuaukon taakse. Mielestäni tämä jumppaa sitä sulkijalihasta siinä aukolla hyvin.

Vierailija
10/11 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartballsit kuuluu laittaa paikalleen liukkarin avulla. Ne on työnnettävä niin syvälle, että eivät paikalla ollessaan tunnu juurikaan miltään. Joka päivä noin 30min liikuntaa pallojen ollessa paikallaan, siis tähän käy vaikkapa kotiaskareiden teko, mutta liikkua kuuluu. Niiden pallojen sisällä on pienemmät pallot, jotka aiheuttaa lihaksille töitä, kun heiluvat siellä. 30min joka päivä on riittävä aika.

Vierailija
11/11 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitsi. mä olen aika kostea vissiin luonnostoni, voisin jopa sanoa että liian kostea koska kuulat menevät aina sisään tuosta vain. eipä tulisi mielenkään liukastaa lisää!! on tää rankkaa tää harjoittelu. pitänee hommata noita pienempiä kuulia myös. mistä niitä saa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän