Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Onko kukaan mies koskaan "käyttänyt" sua pelkkään seksiin?

Vierailija
28.07.2012 |

Eli ns pani halvalla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokaisella on joskus ollu "vakipano", se, keneltä saa lirkuttelematta ja ilman kauheeta draamaa?

Mulla oli parikymppisenä sellanen mies. Nähtiin baarissa, istuttiin omien kavereiden kanssa ja pidettiin hauskaa ja illan lopuksi mentiin niille tai meille. Aamulla sit juotiin kaffet ja toivoteltiin hauskat jatkot. Sitten taas seuraavana baari-iltana sama juttu.

Joo-o, se pani mua halvalla ja mä sitä. Toki se oli oikein hauska mies ja aamuisin meillä oli oikein hauskoja keskusteluja sen kahvikupposen ääressä :)

Vierailija
2/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokaisella on joskus ollu "vakipano", se, keneltä saa lirkuttelematta ja ilman kauheeta draamaa?

Mulla oli parikymppisenä sellanen mies. Nähtiin baarissa, istuttiin omien kavereiden kanssa ja pidettiin hauskaa ja illan lopuksi mentiin niille tai meille. Aamulla sit juotiin kaffet ja toivoteltiin hauskat jatkot. Sitten taas seuraavana baari-iltana sama juttu.

Joo-o, se pani mua halvalla ja mä sitä. Toki se oli oikein hauska mies ja aamuisin meillä oli oikein hauskoja keskusteluja sen kahvikupposen ääressä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse tais olla siitä että olisit halunnut itse muuta mutta mies huijas sua.

Kai nyt jokaisella on joskus ollu "vakipano", se, keneltä saa lirkuttelematta ja ilman kauheeta draamaa? Mulla oli parikymppisenä sellanen mies. Nähtiin baarissa, istuttiin omien kavereiden kanssa ja pidettiin hauskaa ja illan lopuksi mentiin niille tai meille. Aamulla sit juotiin kaffet ja toivoteltiin hauskat jatkot. Sitten taas seuraavana baari-iltana sama juttu. Joo-o, se pani mua halvalla ja mä sitä. Toki se oli oikein hauska mies ja aamuisin meillä oli oikein hauskoja keskusteluja sen kahvikupposen ääressä :)

Mikä ihme tuon kirjoittajan tekstissä viittaa siihen että häntä olisi huijattu, tai että hän olisi halunnut enemmän?

Itse tulin vastaamaan, että joskin olen naimisissa ja menin naimisiin rakkaudesta, viime aikoina minua on nimenomaan käytetty seksiin. Ei ole itseä huvittanut, mutta naimisissa kun ollaan niin en ole viitsinyt koko ajan kieltäytyäkään.

Vierailija
4/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jäi rannalle ruikuttamaan. Olis kai tahtoneet jotain muutakin kuin seksiä?

Vierailija
5/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ns pani halvalla?

Vierailija
6/16 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet naisista muuta halua.

Vierailija
7/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Miehellä ei ollut kanttia sanoa, ettei kiinnosta, mutta pani sitten muuten mielellään. Koskaan enää en alennu, meni vuosi nuoruudesta aivan hukkaan! :(

Vierailija
8/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä ketään ole käytetty, kaksi ihan vapaaehtoista yhden yön seksin haluajaa vaan yhtynyt yössä...

Vierailija
9/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
10/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen! Onko kukaan mies koskaan "käyttänyt" sua pelkkään seksiin? Eli ns pani halvalla?

Mutta se on ollut molemminpuolista.

Vierailija
11/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naista käyttää muuhunkin kuin pelkkään seksiin?

Vierailija
12/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniajan ihastus, mua kymmenkunta vuotta vanhempi. Olin silloin 18-20, olisin halunnut enemmän mutta olin vaan varalla silloin kun mies oli sinkku.

Vierailija
13/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naista käyttää muuhunkin kuin pelkkään seksiin?

No olishan se kiva jos vaikka pyykkäis, tiskais, siivoais ja veis roskat mennessään.

Vierailija
14/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä niin tyhmä ole, ettei tilannetta tajua. Sitä on vaan niin koukussa ja toivoo muutakin. Ennemmin tai myöhemmin tulee kylmää vettä niskaan sankokaupalla. Oppia ikä kaikki.:(

Eräs tällainen oli minulla opiskeluaikana. Tosi kiva mies, jonka kanssa joskus tapailtiin ja baareista seikkailtiin kotiin aina yhdessä. Olin mahdottoman rakastunut ja toivoin paljon enemmän. Mies sanoi, että on tosi tykästynyt muhun, muttei halua sitoutua vielä. Laskin sen varaan, että mies kasvaa ja sitten saan hänet. (tottakai tajusin tilanteen, mutta yritin katsella maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi) Kylmä suihku tuli, kun parin vuoden roikkumisen jälkeen kuulin miehen tavanneen uuden naisen, jonka kanssa muutti kuukauden päästä yhteen ja saivat yhteisen lapsen reilu vuosi myöhemmin. Ja juuri pari viikkoa aiemmin olin ollut edelleen ykkönen, mutta mies "niin" sitoutumiskammoinen... Sellaista sattuu. Silloin se satutti, nykyään lähinnä hävettää miettiä, kuinka sitä suostui hakkaamaan päätään seinään niin pitkään.

Vierailija
15/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena niin läheisyyden ja kosketuksen kaipuinen että annoin suurin piirtein kenelle vaan.

Vierailija
16/16 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösellä siis junnattiin koko ajan?

;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän