Mies oli käynyt katseleen tuota sivua ennen kuin lähti kaverilleen :(
Kommentit (15)
se kulli kulu vaikka vierasta pillua hankaakin...no hätä!!!
Katos kuis paljon mieheltä on mennyt viime päivinä rahaa ja mihin...ja kuis paljon on nostanut käteistä korttiostojen lisäksi ym
parin tunnin päästä ja saa nähdä vastaako.
Toki sun pitää eka keksiä joku hyvä syy soittaa että oli "ihan pakko soittaa just nyt" ;)
saa suuseksiä kumitta ja mällit kurkkuun maksaa vain 70e??!!
Jos nyt olisin sinä niin olisin enemmän huolissani sukupuolitaudeista kuin vieraissa käynnistä. Huora joka ottaa suihin ilman kondomia on kuin kävelevä tautipesä.
Jos siis miehesi käy siellä kullia kostuttamassa niin kannattaa olla varovainen tautien suhteen.
On varmaan muitakin sihteereitä selannut vai miksi olisi juuri tuolle sivulle eksynyt ilman pääsivua? Joutuu sitä soittamaankin mutta "pilluluuri" on yleensä sitä varten.
On varmaan muitakin sihteereitä selannut vai miksi olisi juuri tuolle sivulle eksynyt ilman pääsivua? Joutuu sitä soittamaankin mutta "pilluluuri" on yleensä sitä varten.
En ole tuo mummeliksi haukkunut mutta olen itse isoilta pojilta kuullut että todellisuudessa noiden huorien ikään saa lisätä ainakin 5 vuotta että menee lähelle oikeaa.
19 v voi olla 19 v mutta yli kolmekymppisen voi olla jo vaikea saada värkkiään kaupaksi oikealla iällä varustetulla ilmoituksella,
Ja mitä sitten minulla 3 lasta ja rakas vaimoni ja kuin minulla vapa aika minä voin tehdä ihan mitä ma haluan olen töissä ja ruokitan perhe täyty joskus painet poista : ) .
Eiköhän aika moni mies noilla sivuilla ole käynyt elämänsä aikana, ihan mielenkiinnosta. Aika sinisilmäinen saa olla jos luulee ettei oma mies noilla sivuilla ois koskaan käynyt...
No mun (ex)mies jäi juuri tuohon tyyliin kiinni...että tsekkaappa ne tiliotteet..ja ratsaa puhelin. Ukko ei ollut mikään tietokonenero eikä osannut siivota sivuhistoriaa.
Sitä se feministinen Suomi teettää kun mies kelpaa vain maksumieheksi ja lapsia hoitamaan..
se kulli kulu vaikka vierasta pillua hankaakin...no hätä!!!