Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli käynyt katseleen tuota sivua ennen kuin lähti kaverilleen :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kulli kulu vaikka vierasta pillua hankaakin...no hätä!!!

Vierailija
2/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kulli kulu vaikka vierasta pillua hankaakin...no hätä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kuis paljon mieheltä on mennyt viime päivinä rahaa ja mihin...ja kuis paljon on nostanut käteistä korttiostojen lisäksi ym

Vierailija
4/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin tunnin päästä ja saa nähdä vastaako.

Toki sun pitää eka keksiä joku hyvä syy soittaa että oli "ihan pakko soittaa just nyt" ;)

Vierailija
5/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa suuseksiä kumitta ja mällit kurkkuun maksaa vain 70e??!!

Vierailija
6/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyydellä ei rajaa...

Vierailija
7/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisin sinä niin olisin enemmän huolissani sukupuolitaudeista kuin vieraissa käynnistä. Huora joka ottaa suihin ilman kondomia on kuin kävelevä tautipesä.

Jos siis miehesi käy siellä kullia kostuttamassa niin kannattaa olla varovainen tautien suhteen.

Vierailija
8/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan muitakin sihteereitä selannut vai miksi olisi juuri tuolle sivulle eksynyt ilman pääsivua? Joutuu sitä soittamaankin mutta "pilluluuri" on yleensä sitä varten.

Vierailija
9/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan muitakin sihteereitä selannut vai miksi olisi juuri tuolle sivulle eksynyt ilman pääsivua? Joutuu sitä soittamaankin mutta "pilluluuri" on yleensä sitä varten.

Vierailija
10/15 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo mummeliksi haukkunut mutta olen itse isoilta pojilta kuullut että todellisuudessa noiden huorien ikään saa lisätä ainakin 5 vuotta että menee lähelle oikeaa.

19 v voi olla 19 v mutta yli kolmekymppisen voi olla jo vaikea saada värkkiään kaupaksi oikealla iällä varustetulla ilmoituksella,

Vierailija
11/15 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten minulla 3 lasta ja rakas vaimoni ja kuin minulla vapa aika minä voin tehdä ihan mitä ma haluan olen töissä ja ruokitan perhe täyty joskus painet poista : ) .

Vierailija
12/15 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti "kaverille"...

Vierailija
13/15 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni mies noilla sivuilla ole käynyt elämänsä aikana, ihan mielenkiinnosta. Aika sinisilmäinen saa olla jos luulee ettei oma mies noilla sivuilla   ois koskaan käynyt...

Vierailija
14/15 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun (ex)mies jäi juuri tuohon tyyliin kiinni...että tsekkaappa ne tiliotteet..ja ratsaa puhelin.  Ukko ei ollut mikään tietokonenero eikä osannut siivota sivuhistoriaa.

Vierailija
15/15 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se feministinen Suomi teettää kun mies kelpaa vain maksumieheksi ja lapsia hoitamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi