Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneminen alkanut taas kiinnostaa, onkohan nyt kyseessä jonkin sortin kriisi??

Vierailija
25.07.2012 |

Olen ollut kotona lasten kanssa 5 vuotta tuona aikana en juurikaan ole käynyt missään yksikseni "juhlimassa"/ bilettämässä. En ole kaivannut, alkoholiakaan en ole juuri ottanut. Nyt olin pitkästä aikaa kavereiden kanssa liikenteessä ja totesin olevani sama bilettäjä kuin opiskelija aikoina, flirttiä piti heittää. Nyt kiinnostais taas lähteaä pian uudestaan. Tuntuu että kotona vaan kiristää pienetkin asiat. Miestäni en ole halunnut enää pitkään aikaan, tiedän häntä rakastavani enkä osais elää ilman. Mutta seksuaaliset halut häntä kohtaa on kadonnut. En ole pettänyt, enkä usko niin tekevänikään, vaikka flirttiä heittäisinkin. Toki en voi olla siitäkään 100 varma, jos kohdalle sattuiski joku mielenkiintoinen tapaus.. selvinpäin en niin tekis, humalassa en voi olla itsestäni varma. En ole mikään noita-akan näköinen joten valitettavasti miehiä ympärilleni kerääntyy baareissa.

Nyt en kaipaa kommetteja mikä paska oon. Vaan haluan vastaavassa tilanteessa olevilta tai mielellään, olleilta apua. Mitä teitte, miten tilanne raukesi, missä tässä mättää?

Tiedän vain että pää räjähtää jos jatkan samaa rataa kuin viimeiset 5 vuotta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan luonnollista että tykkää bilettämisestä eikä loppuikäänsä halua käkkiä kotona kun kerran siihen on ryhtynyt...

Sulla nyt tietty vähän tulenarka tilanne kun kotona ärsyttää kaikki ja seksuaalista halua omaa miestä kohtaan ei ole. Se helposti johtaa siihen että bile-elämän seurauksena päätyy väärään petiin ja ehkä kokonaan erilleen omasta. Eikä siinäkään mitään, jos se on tietosiesti harkittu ja valittu päätös.

Oma ratkaisuni vastaavassa oli ryhtyä sinkuksi, ja olen myös päättänyt että en koskaan enää sitoudu keneenkään mieheen :) En vaan ole luonnostani yksiavioinen otus, haluan olla tyypin kanssa niin kauan kuin huvittaa ja jos ei huvita enää, häipyä.

Vierailija
2/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus voisi kiinnostaa just tällä hetkellä mutta kiinnostaako enää muutaman vuoden päästä? kahden lapsen yh ei kauheasti innosta, tosin mies nyt tekee niin pitkiä päiviä ettei se kauheesti siitä poikkeais.. Ja perhearvoni ovat kuitenkin suuret, haluaisin että lapseni saisivat elää ydinperheessä. Tuskin olisin enää mieheni kanssa ilamn lapsia. Mutta kuten sanoit, minäkin olen sitä tyyppiä, että kun alkaa tympii lähen kälppiin. Luulin jo muuttuneeni, mutta näköjään sieltä se taas puskee esiin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaistuvansa sinuun, ap. Helvetin kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi