Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksalaiset pilkkaa Juttaa minkä ehtivät

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en löytänyt niitä pilkkaavia kohtia tekstistä. AP autatko vähän!

Vierailija
2/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en löytänyt niitä pilkkaavia kohtia tekstistä. AP autatko vähän!

Vaikea oli varmaan toimittajilla löytää tyhmempi kuva, Juttahan näyttää ihan idiootilta tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstissä ole mitään pilkkaa? Kuvakin on aika tavallinen Jutta-kuva. Noita on HS ja muut lehden pullollaan meillä Suomessa, on Jutasta pahempiakin julkaistu. Mutta käännä toki tuo teksti ja etenkin ne kohdat jossa Urpilaista pilkataan, voi olla että en sitten ole ymmärtänyt kaikkea.

Vierailija
4/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa mitään pilkata.

(Minä muuten pilkkasin aiemmin mutta olen joutunut tarkistamaan käsityksiäni.)

Vierailija
5/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komia kuva.

Vierailija
6/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Saksassa on todella paljon eurovastaisia, suurin osa ja kyllä Juttaa ja etenkin Stubbia pilkataan aika rankasti. Muistavat jostain kuinka Stubb oli vähän aikaa sitten ottamassa Turkin mukaan liittoon ja täällähän vihataan turkkilaisia.

Vierailija
7/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epähienoa käytöstä saksalaisilta

Vierailija
8/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Saksassa on todella paljon eurovastaisia, suurin osa ja kyllä Juttaa ja etenkin Stubbia pilkataan aika rankasti. Muistavat jostain kuinka Stubb oli vähän aikaa sitten ottamassa Turkin mukaan liittoon ja täällähän vihataan turkkilaisia.

Taitaa kertoa enemmän omasta kaveripiiristäsi, sillä ainakaan minun saksalaisessa kaveripiirissäni ei todellakaan vihata turkkilaisia. Päinvastoin, saksalaisella työnantajallani on paljon turkkilaisia työntekijöitä projektipäällikköinä ja maaedustajina ja paljon projekteja menossa myös Turkissa. Minulla ei ole yhtään saksalaista tuttua, jolla ei ole turkkilaisia kavereita. Saksalaiset kaverini ovat pääosin akateemisia ja työskentelevät joko yliopistoissa tai yksityisellä sektorilla, kuten minäkin olen tehnyt tähän saakka.

Vierailija
9/9 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole mitään vihaa havaittavissa.

terv. Saksassa asuva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme