Suututtaa tuo 6v. lapsi!!!
Ärsyttää! Hän sai katsella telkkaria ja katsoikin kaksi tuntia. Sain tehtyä kotityöt sillä aikaa ja avasin tietokoneen ja tulin av:lle.
Kun hän oli katsonut 2h tuli tylsää ja hän seuraa minua. Kysyn että miten jos leikkisit jotain.
Lapsi: "Masuun sattuu. Oksettaa."
Minä: "Oikeesti? No käy makaamaan sohvalle, toivottavasti et ole kipeenä."
Lapsi: No nyt se alko mennä pois, ei satu enää paljoo.
Minä: Makaa nyt vähän siinä sohvalla.
Lapsi: Saanko mennä Emilian kanssa pihalle?
Minä: Suahan sattuu mahaan ja oksettaa. Ei kipeenä voi mennä.
Lapsi: Se meni jo pois.
Minä: Oliko sulla oikeesti edes maha kipeä ja oksetti?
Lapsi: No oli. Voinksmä nyt mennä ulos?
Minä: Leiki hetki sun huoneessa niin nähdään menikö se pois, ettet vaan ole kipeä.
Lapsi: Tylsää. Mä halun ulos. Pieraisee jättipierun ja pyydän lopettamaan ja tämä vain jatkaa ja tekee lisää pieruja.
Minä: Mene vessaan.
Lapsi: Enkä mene. Menee kuitenkin huoneeseensa ja huutelee sieltä että nyt päähän sattuu.
Rasittavaa!!!!!
Kommentit (6)
ihan kuin ei saisi muuten huomiota vaikka mielestäni saa. Ja se oli ärsyttävää kun nauroi oikein silleen ilkeesti samalla kun piereskeli. Ei se kirjoitettuna kuulosta niin kamalalta. ap
daa. joskus sattuu ihan itseäkin, vaikka on iso ihminen, ja sekin menee yhtä nopeasti ulos.
alkaa hakea huomiota "kipeillä kohdilla", niin osoitan kevyesti huomiota kipeään kohtaan tyyliin "puhalletaanko", "juodaanko vähän kaakaota", "kutitetaanko sitä" ja sitten teen sen kanssa jotain, niin kipeät kohdat unohtuu. Jos sä jätät sen dvd-laitteiden varaan ja karkaat aaveelle heti, kun saat köksähommat tehtyä, niin ihan varmaan se kaipaa sun seuraa.
Ettei olisi ummetusta? Ilmavaivoja ainakin tuntuu olevan. En nyt ymmärrä ärsyyntymistäsi.
se ei kuitenkaan hypi seinille riko tavaroita ja muuten sotke joten se ei ole rasittava.