Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puitiinko täällä viime viikolla Britanniassa tapahtunut perhesurma?

Vierailija
24.07.2012 |

Se kun mies napsahti vaimon facebook-kirjoituksista ja tappoi parin kolme lasta? Itse olin silloin Englannissa kun lehdet sitä uutisoi ja mietin onko täällä todettu että muuallakin maailmassa "osataan"?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä tarkemmin mitä siellä tapahtu, mulla ei oo parempaakaan tekemistä kun kuunnella ja kauhistella!

Vierailija
2/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle riitti otsikot kyseisetä aiheesta, en halunnut perehtyä juttuun tarkemmin. Kyseessä oli akateeminen isä ja "rakastetut lapset". ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinäkään ap et tiedä mitä tapahtui?

Vierailija
4/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2176447/Grandfather-murdered-ch…

on nyt eka juttu minkä äkkiseltään löysin.

Kysyinkin että uutisointiinko täällä kyseisestä tapauksesta kun iltasanomien kesätoimittajat ovat kaivaneet ties mitä juttuja otsikoihin. ap

Vierailija
5/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkiä juttuja ulkomailla saavat aikaan, Suomessa olisi kirjoitettu yksi kappale ja se siitä. Nimittöin, nimiä e tosiaan mainittaisi, saati haastateltaisi isovanhempia tai laitettaisi kuvia murhatuista ja murhapaikasta.

Miksi Briteissä käydään koulua vielä 12.7? Kuinka pitkä kesäloma siellä on, koska alkaa ja koska loppuu vai onko koko maa samassa systeemissä?

Miksi tuo isä tappoi lapset, oliko taas ero odottamassa ja kosto mielessä?

Vierailija
6/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko se tuota juttua edeltävällä viikolla. Noita on valitettavasti joka puolella, Suomessa ainakin toistaiseksi naiset tekevät lapsia kohtaan huomattavasti enemmän väkivallantekoja kuin miehet. Mtä se sitten kertookaan, mene ja tiedä.

Vierailija
7/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset läinmäyttää ja tukistaa, miehet hakkaa nyrkillä ja tappaa.

vai oliko se tuota juttua edeltävällä viikolla. Noita on valitettavasti joka puolella, Suomessa ainakin toistaiseksi naiset tekevät lapsia kohtaan huomattavasti enemmän väkivallantekoja kuin miehet. Mtä se sitten kertookaan, mene ja tiedä.

Vierailija
8/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut kuullutkaan tuosta tapauksesta. On toki voinut olla uutisoinnissa, mutta vajonnut alas ennen kuin minä maanantaina aloin taas "sivistää" itseäni netin ja sanomalehtien puheenaiheista.

Vierailija
9/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen äidillä on ilm. ollut suuria sitoutumisongelmia jo pitkään.

Vierailija
10/10 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset läinmäyttää ja tukistaa, miehet hakkaa nyrkillä ja tappaa.

mutta kun Mies kun lyö avokämmenellä niin onhan se eri kuin nainen lyö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi