Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11kk vauvan/taaperon kanssa kylpylään -vinkkejä kiitos!!!

25.11.2005 |

Heissan!

Te siis jotka olette olleet kylpylässä pienen kanssa, kertokaas vähän kokemuksistanne. Me olemme lähdössä 3.12. kylpylään ja ukkelilla silloin ikää tasan 11kk.

Mitä kannattaa varata mukaan allasosatolle? Pärjääkö vain pyyhkeellä tms? Me siis asumme siellä kylpylän hotellissa, joten ei tarvitse pestä ja pukea kun poistumme. Huoneessa voi sit suihkutella rauhassa.

Olen kuullut, että ne swimpantsit on aivan yhtä tyhjän kanssa... Onko näin? Mitä vauvalle siis altaalle " päälle" ?

Kiitollisena otan vinkkejä vastaan!!!!

Jepuli + santtu 10,5kk

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksestani sanoisin että jos santtu mahtuu vielä kaukaloon niin ota se mukaan. siinä voi pitää sen aika kun itse käy suihkussa, pyyhe vaan pojan ympärille niin pysyy lämpöisenä. joo, ne uimavaipat oli huonot, kun saatiin uimasta ne kerran näyttenä mukaan, osta kunnon uikkarit,esim stokka myy sellasta nalle puh koko uikkaria jota on meilkein kaikilla :) mulla on ollu mukana vesipullokin mutta eipä siitä niin tule annettua kunnes vasta poislähtiessä. lapsi kun touhuaa vedessä ja sit ku välillä hörppäsee vettä niin ei edes janoa huomaa..mut sinne kaukalon pohjalle sellasta muovitettua froteeta esiim tai mulla ollu joskus pikkupyyhe siellä alla.

hanna ja aksu

Vierailija
2/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo ukkeli enää kaukaloon mene -edes poikittain! Eli jotain muuta tarvii keksiä.

Me käydään kumminkin saunassa vähän istumassa ja sen jälkeen suihkussa voi käydä vaikka poika sylissä. Pestä kun voi vaikka vasta siellä hotellihuoneen kylppärissä.

Mutta onko teillä (ja niillä muilla :o)) ollut siellä uikkarin alla vaippa? Siis tarviiko vaipan siellä? Voipi olla tyhmä kysymys...

Muita kokemuksia, kertokaa pliiiiiis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei tarvitse vaippaa uimahallissa. vauvauinnissa ei käytetä ja niitä kakkavahinkoja tapahtuu kuulemma äärimmäisen harvoin! ja pissiminen veteen ei haittaa. kannattaa varmaan mennä mahd aamusta uimaan niin vesi on puhtaampaa! niin ja sellaisia uintivaippoja ei saa kuulemma missään nimessä käyttää, ainakin siellä vauvauinnissa niin ohjeistettiin.

Vierailija
4/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaippaa uikkarin alle, ja lahkeensuut pitäisi olla kireät. Ja vauva-uinnissa on ainakin ohjeena että kannattaa syöttää puoltatoista - tuntia ennen uintia viimeistään. Ja kannattaa kysäistä olisiko kylpylässä sellaisia lasten istuimia, johon lapsen voi laittaa sillä aikaa kun itse käy suihkussa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olemme kylpylän yhteydessä olevassa hotellissa niin voimme käydä uimassa vaikka pieniä aikoja kerrallaan ja monta kertaa! Näin ei poika väsähdä ja päästään nauttimaan koko rahan edestä :o)

Kiitos siis vinkeistä! Meillä on jotkut uimahousut tuolla, täytyypä mennä katsomaan, että mahtavatko olla sopivat! Yhdet yli-isot uikkarit löytyy mutta jospa kesällä käytössä olleet vielä mahtuisi päälle!

Jepuli + santtu

Vierailija
6/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika, Santtu myöskin :) oli 8kk ikäinen kun oltiin viikko kylpylässä. Vaippaa ei pojalla ollut altaassa eikä uikkarinkaan lahkeensuut olleet kireät kun oli ns. painijanpuku-uikkari. Yhtään kertaa ei kakkinut veteen. Mutta kylpylöissä ON ERILAISIA KÄYTÄNTÖJÄ, koska jotkut VAATII käyttämään vaippaa altaassa eli kannattaa aiemmin kysäistä asiaa ihan jo siksi että jos ne tarvii olla niin ne pitää ostaa valmiiksi koska jokainen kylpylä ei niitä myy.

Meillä oli myöskin omat kylpylelut mukana kun siellähän on muitakin pieniä lapsia jotka pitää niitä suussaan niin minusta oli kivempi ottaa omat lelut mukaan.