Tämä palsta saa minut inhoamaan naisia!
Olen siis sama henkilö, joka teki tuon äskeisen "kuinka vaaditaan lääkäriä ottamaan kokeita" -aloituksen. Alkaa toisinaan niin v*tuttaa nämä mulkkumammat, jotka täällä kirjoittelevat.
Kommentit (11)
kuka sulle vastas?
Yritäppä vaikka arvata millainen minä olen?
Minä etsinkin täältä vain viihdettä ja mollaamisen aihetta. Montako samanlaista palstoilla liikkuu? Harrastan myös provoilua ja trollaamista. Hauska ajatella mammat naama punaisena koneen ääressä :)))
joista yksikään ollut mitenkään erityisen ilkeä tai epäasiallinen. Lähinnä toteavia, ehkä vähän tylyjä. Mikä niistä, noin tarkalleen ottaen, sai sut ap noin vihaiseksi?
Ehkä sinä olet tottunut tuollaisiin ihmisiin, ja ehkä olet jopa itse sellainen. Mukavat ja ystävälliset ihmiset eivät tuolla tavalla kirjoita.
Ap
joista yksikään ollut mitenkään erityisen ilkeä tai epäasiallinen. Lähinnä toteavia, ehkä vähän tylyjä. Mikä niistä, noin tarkalleen ottaen, sai sut ap noin vihaiseksi?
kysymykseen ole kovin helppo vastata- miten nyt yleensäkään suostutellaan joku tekemään jotain mitä se ei oikein haluaisi tehdä? Jos ei semmoisesta suostuttelutaktiikasta ole hajuakaan niin vaikea sitä on varmaan netin välityksellä opettaa. On myös ihan totta, että monesti joutuu menemään yksityiselle jos oikeasti haluaa apua, ja joutuu vieläpä haravoimaan erinäisiä yksityisiä lääkäreitä läpi kun ei nekään kaikki ole yhtä ammattitaitoisia.
Mutta siis, onhan tällä palstalla paljon vittumaista väkeä kuten netissä yleensäkin- ei kannata kuitenkaan johtopäätöksiä ihmisistä perustaa pelkästään johonkin nettipalstaan.
Sinä olet saanut tällä palstalla harvinaisen siistejä vastauksia. Olet reagoinut niihin asiattomalla kielenkäytöllä. Mä en ymmärrä, millaisia vastauksia odotit, kun olet noihin vastauksiin noin raivoisan pettynyt? Jos aihe, jonka aloitat, on sinulle tosi herkkä, niin että tarvitset enemmän myötätuntoa ja tsemppiä kuin suoran vastauksen kysymykseen, niin se kannattaa aina ilmoittaa. Se ei muuten välity kirjoitetusta tekstistä.
5
Ehkä sinä olet tottunut tuollaisiin ihmisiin, ja ehkä olet jopa itse sellainen. Mukavat ja ystävälliset ihmiset eivät tuolla tavalla kirjoita.
Ap
Ei noi viestit tossa ketjussa mitenkään erityisen kummallisia olleet. En olisi vetänyt hernettä nenään. Taidat olla aika herkkä?
Vilkasin tuota ketjua. Ap sinähän se siellä ilkeilet muille.
siinä edellisen ketjun otsikossaan, ja sitten hekumoi, kun muut tarttuivat syöttiin.
Eihän toki hän itse niin toimisi, teoriassa vaan halusi tietää!
Ne jotka vakituisesti provoilevat ja trollailevat ihan asiallisiinkin keskusteluihin, ovat mielestäni alinta pohjasakkaa. Saisivat painua jonnekin siperiaan toteuttamaan vinksahtanutta maailmaansa. Näistä syntyvät ne paskiaiset, jotka tekevät maailmasta pahan. Pahinta ehkä se, että nämä tuppaavat sikiämään kuin kanit.
Pistä kone kiinni ja hanki muuta ajateltavaa. Pikkasen ehkä nyt ylireagointia alkaa vihaamaan koko naiskuntaa.