Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Iida on tällä hetkellä oikein nätti ja hyvännäköisessä koossa. Ei kaikkien tarvitse olla aivan hoikkeleita.
Ylipaino joka näkyy rasvaprosenteissa ei ole kellekään hyväksi. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti.
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota alissan korviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida on tällä hetkellä oikein nätti ja hyvännäköisessä koossa. Ei kaikkien tarvitse olla aivan hoikkeleita.
Ylipaino joka näkyy rasvaprosenteissa ei ole kellekään hyväksi. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti.
Kannatko sä ne kilot? Et, joten miten tuo on asiasi arvostella nuorta tyttöä?
Iida on muuten tosi sievä, mutta jotenkin ne kulmakarvat tökkää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatko sä ne kilot? Et, joten miten tuo on asiasi arvostella nuorta tyttöä?
Kirjoitan Arvostelu vapaata-palstalla, joten se oli pelkkä huomio, niin kuin esim. tässä ketjussa esiintyneet Kristiinan näyttelytaitojen mollaaminen ja sossutädin silmämunien haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, vähän jälkijunassa mutta nauratti kun Monica kysy Evalta että onks sillä suunnitelmia illalle. Tähän Eva tokas että "aattelin pestä pyykkiä". :D Tai siis, pitääkö sitä erikseen suunnitella.. (joojoo niillä on pyykkitupa johon varmaan varataan aika, siltikin nauratti:D)
Miten sä peset pyykkiä - kauheella kiireellä sitten, kun huomaat ettei ookaan mitään päällepantavaa? Mä ainakin mietin aina etukäteen, että ''pitää muistaa huomenna pyykätä'' jne.
Mä luin jostain, että Iidan näyttelijällä oli jokin lääkitys, joka lihotti. Mikä ja mihin vaivaan, sitä en kuollaksenikaan muista.
Iida lihoo koska oli selkäleikkauksessa. Täältä tuosta joskus luin
Iida lopetti jonkun harrastuksen ja lihosi.
Vierailija kirjoitti:
Iida lopetti jonkun harrastuksen ja lihosi.
Vai että lihosi
Iida vaan söi liikaa ja lihosi.
Mun mielestä on todella ala-arvoista arvostella nuorta kaunista naista täällä ylipainoiseksi, jota hän ei todellakaan ole. Mielestäni en ole nähnyt missään vaiheessa, että Iidan näyttelijällä maha roikkuisi tms. Laittakaa oma kuva tänne, niin mekin voidaan arvostella teidän yli- ja alipainot. Todella lapsellista.
Kaunis nuori nainen! :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on todella ala-arvoista arvostella nuorta kaunista naista täällä ylipainoiseksi, jota hän ei todellakaan ole. Mielestäni en ole nähnyt missään vaiheessa, että Iidan näyttelijällä maha roikkuisi tms. Laittakaa oma kuva tänne, niin mekin voidaan arvostella teidän yli- ja alipainot. Todella lapsellista.
Kaunis nuori nainen! :)
Olihan se yhdessä vaiheessa selkeästi ylipainoinen. Täytyy olla aika sokea, jos ei sitä huomannut. Tää on tosiasian toteamista, ei haukkumista. Kasvot ovat Iidalla kauniit ja nykyisessä painossa on todella hyvän näköinen.
Eikös se Rosa Rusanen jossain haastiksessa kertonut, että hänellä on ongelmia kilpparin kanssa? Se aiheuttaa painonnousua.
Nätti hän on jokatapauksessa.
Miksi jotkut vetää aina niin hirveät pultit jos puhutaan lihavuudesta? Tää ketju on suurimmaksi osaksi pelkkää hahmojen arvostelua, mutta ai että jos joku sattuu mainitsemaan jonkun pyöreydestä. Mitäpä jos kaikki vaan hyväksyisitte ne omatki liikakilonne, jos pidätte liikakiloja kerta sievänä, niin helpottuisi teidänkin elämä ja voisimme jatkaa keskustelua.
Asiasta kukkaruukkuun, alkanu ärsyttää salkkareiden epäuskottavuus :D Oon aina nauranu että no se nyt vaan on salkkarit, ei varmaan tarkoituskaan olla niin uskottava mutta noi sairaalakuviot ärsyttää ku itse on sairaalassa töissä :D
Miten Peppi opiskeli noin nopeasti fyssariksi? Miten hän on muka Kallen alainen? Miten hän voi vaan päättää että hoidan tän potilaan, en hoidakkaa, eiku mee pois siitä kyllä mä hoidan. Ja miten Peppi on muka eka ihminen joka löytää Akin makaamasta lattialta? :D Puhumattakaan kuinka Kalle on milloin yleislääkäri, milloin neurologi, milloin kirurgi...
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut vetää aina niin hirveät pultit jos puhutaan lihavuudesta? Tää ketju on suurimmaksi osaksi pelkkää hahmojen arvostelua, mutta ai että jos joku sattuu mainitsemaan jonkun pyöreydestä. Mitäpä jos kaikki vaan hyväksyisitte ne omatki liikakilonne, jos pidätte liikakiloja kerta sievänä, niin helpottuisi teidänkin elämä ja voisimme jatkaa keskustelua.
No hahmojen arvostelu(esim Liisan letti) on hieman eri asia kuin näyttelijän lihomisen kauhea ihmettely.
Jos noita epäuskottavuuksia ei lasketa niin mun mielestä tää Akin juonikuvio on hyvä! Vähän vaihtelua normaaliin joku on hullu/ joku kuolee toistoon.
Haluaisin että Helena saisi tietää Akin kohtalosta. Helluhan onnistui pilaamaan miehen, joka pilasi hänen elämänsä, elämän. Tosin Akin juonittelut vs. Helenan tappoyritys ja sen seuraukset on vähän eri mittakaavoissa toki.
Muuten salkkareiden Kari ja Linda, Sanni ja Tale, Monica ja Sebastian jutut ei kiinnostais yhtään
Onko kenenkään muun mielestä Salkkarit ollu tällä viikolla paremmat kuin muuten viime aikoina? Tai ainakin hauskemmat.
Tai sit ne kävi naimassa Mariannan huoneessa....
Huomasitteko muuten että Severi oli saanut aikamoisen "kasvupyrähdyksen" ihan ykskaks... Ja onhan se muutenkin tosi "normaalia" että lapsi on veljensä luona eikä isänsä... ja sillee... ihan samalla tavalla kuin salkkareissa ihmiset ottaa koteihinsa asumaan teis ketä (Lari muutti Ismolle, Ullan/Helenan kämpässä asunut ties ketä, Monica & Marianna jne)