ihanan tuoksuinen hiuslakka
en voi käyttää hajuvesiä lainkaan iho-ongelmista johtuen, en myöskään hajustettua deodoranttia tms vartalovoiteita/tuotteita.
Nyt kaipailen hyväntuoksuista hiuslakkaa joka olisi ikäänkuin "hajuvesi". Nykyisellään käytössä on got2be smooth&shine, ja tuoksu on kyllä melkoisen teinimäinen näin nelikymppiselle...
Saa maksaa vaikka mitä, kunhan olisi hyvän tuoksuinen, ja ideana siis se että se hiuslakka olisi se ns. hajuvesi. Onko tigillä jotain?
Kommentit (13)
Eihän sitä ole pakko iholle laittaa.
Niistähän on pyritty tekemään sellaisia että se haju haihtuisi äkkiä, kun yleensä ihmiset haluavat tuoksua parfyymiltään eikä hiuslakalta. Lisäksi poikkeuksetta ne hajut on jollain tapaa epämiellyttäviä, joko liuotinmaisia tai sitten ylimakeita teinix-tuoksuja.
Tosiaan kuten joku sanoi, etkö voisi käyttää hieman parfyymiä ihan vaatteen ulkopinnalla joka ei koske ihoon, tai hiuksiin?
Alkoholillisia hajuvesiä ei käsitykseni mukaan saa suihkuttaa vaatteisiin, tulee läikkiä, ja ainoat alkoholittomat on sitten öljyjä (ruusuöljyt tms). Mutta sen voisi toki kokeilla että suihkuttaa johonkin lappuun, tilkkuun tms ja laittaa sen taskuun.
Vaatteessa hajuvesi ei samalla lailla haise, koska se vaatii ihon lämmön jotta tuoksu "elää".
Hajuveden suihkutus hiuksiin teki sen että hajusta tuli järkyttävä kissankusi (reagoi kai shampooseen tms).
Mielestäni tytölläni kerran näin..
se got2be-sarja on kyl hyvä! Mul on ollu pariakin eri suihketta siitä. Tosi hyvät tuoksut. Nyt mul on semmoin merkki kuin Four reasons, Sokos ainakin myy. Mut sekin voi olla liian teini. Mun mies sano, et miks tuoksuu mansikoille, kun olin sitä suihkaissut tukkaan.
hajuvettä ilmaan ja kävele sen "pöllyn" läpi. Ei kukaan halua tuoksua oikeasti hiuslakalle. Ja jos suihkutat hiuslakkaa niin tarttuu sekin vaatteisiin, hiussolkiin yms.
Kerrotko mikä lakka se tarkalleen on, niitä oli 4-5 erilaista, ja haluaisin tuon mansikantuoksuisen! T.ap
vaan ilman, ja sitten siitä kävellään läpi. Ei ainakaan itselläni ole koskaan tullut mitään tahroja tai läikkiä vaatteisiin tällä konstilla!
Alkoholillisia hajuvesiä ei käsitykseni mukaan saa suihkuttaa vaatteisiin, tulee läikkiä, ja ainoat alkoholittomat on sitten öljyjä (ruusuöljyt tms). Mutta sen voisi toki kokeilla että suihkuttaa johonkin lappuun, tilkkuun tms ja laittaa sen taskuun.
Vaatteessa hajuvesi ei samalla lailla haise, koska se vaatii ihon lämmön jotta tuoksu "elää".
Hajuveden suihkutus hiuksiin teki sen että hajusta tuli järkyttävä kissankusi (reagoi kai shampooseen tms).
http://www.paamieskauppa.fi/four-reasons-volume-setti-p-1117.html
Itse olen tykännyt näistä!
Kerrotko mikä lakka se tarkalleen on, niitä oli 4-5 erilaista, ja haluaisin tuon mansikantuoksuisen! T.ap
se on Four Reasons Shaper (strong) Persikan värinen korkki ja somisteet pullossa :)
parempi kuin hiuslakan löyhkä.
Tuoksujen kesäversiot ovat muuten yleensä alkoholittomia.
Tigin Masterpiecen tuoksusta. Aika semmoinen makea..
käytän sitä. Valittu monissa lehtien kyselyissäkin parhaaks lakaksi.
Tigin Masterpiecen tuoksusta. Aika semmoinen makea..