Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtee järki, kun hampaisiin tulee reikiä jatkuvasti

Vierailija
20.07.2012 |

Vinkkejä?

Mulla on astma ja refluksi, joten kaksi oikein "hammasystävällistä" vaivaakin riesana.

Mitä mä teen väärin, kun reikiä tulee vaikka pesen ja langotan joka päivä aamuin illoin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ei välttämättä auta oikein mikään.

Mutta muuten esim. päivittäisten syömiskertojen vähentäminen voi auttaa. Mulla loppui reikiintyminen kuin seinään kun lopetin 10 vuotta sitten välipalojen syönnin ja aloin syödä vain 3 kertaa päivässä.

Vierailija
2/5 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kuitenkin syödä tuo 5 kertaa.

Purkkaa en olekaan muistanut nyt aikoihin pureskella. Pitää yrittää muistaa taas.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luepas lisää ph-tasapainosta. Itsellä sama ongelma kuin sinulla, koska sylkeni on hapanta. Sisarellani taas korkea pH (emäksinen) ja hyvät hampaat.

http://www.bircaterra.fi/ph-tasapaino.htm

Vierailija
4/5 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
5/5 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön säännöllisesti 5 kertaa päivässä. En koskaan napostele niiden välillä mitään. Pakko kuitenkin syödä tuo 5 kertaa.

Purkkaa en olekaan muistanut nyt aikoihin pureskella. Pitää yrittää muistaa taas.

ap.

silloin kun niitä reikiä oli joka hiton vuosi kun hammaslääkärissä kävi. Ei ilmeisesti meikäläisen hampaat vaan kestänyt sitä(kään) määrää happohyökkäyksiä päivässä kun on allergialääkityksen takia kuiva suu eikä sylki sen takia pääse normaalisti huuhtomaan. 3 kertaa tuntuu onneksi kestävän ja mulle se on ollut lopulta muutenkin parempi ololle vaikka ekat viikot oli kyllä aika karuja kun kroppa huusi ruokaa tuttuihin aikoihin ja verensokeri meni alas.