Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako 12-vuotiaat

Vierailija
19.07.2012 |

päästää laivalla irti? Vai pitääkö niitä vahtia haukan lailla? Tietysti siis ohjeistettuna, että kannelle ei ole mitään asiaa, kenenkään mukaan ei saa lähteä eikä keneltäkään saa mitään ottaa, tosin kyllähän tämä on jo opetettu aikoja sitten. Käyvät kyllä ostoksilla, uimassa ym. muutenkin kahdestaan, joten eivät mitään pullossa kasvatettuja ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallat heidät päästää maissa omille teilleen, niin miksi ei laivalla? Ihan yhtä lailla siihen pedofiiliin voi törmätä kotirannassa.

Vierailija
2/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaa :) Ja nuo lapset tuntien on suurempi todennäköisyys, että ne eksyy siellä kuin erehtyisivät jonkun vieraan matkaan :D Onneksi toisella on vähän parempi suuntavaisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin riippuu vähän laivata ja ajankohdasta. Koko yötä antaisi hillua, vaan joku suht järkevä "kotiintuloaika" pitää olla. Mun mielestä saavat tehdä normaaleja juttuja, mitä ovat ihmisille ja tuon ikäisille yleensäkin sallittuja, eli mennä kannelle (mutta ei kiipeillä kaiteilla) jne

Vierailija
4/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaa :) Ja nuo lapset tuntien on suurempi todennäköisyys, että ne eksyy siellä kuin erehtyisivät jonkun vieraan matkaan :D Onneksi toisella on vähän parempi suuntavaisto.

Ei 12v sillä tavalla enää eksy, vaikka olisikin huono suuntavaisto. Auloissa on selkeät kartat ja kylttejä löytyy joka lähtöön.

Vierailija
5/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin riippuu vähän laivata ja ajankohdasta. Koko yötä antaisi hillua, vaan joku suht järkevä "kotiintuloaika" pitää olla. Mun mielestä saavat tehdä normaaleja juttuja, mitä ovat ihmisille ja tuon ikäisille yleensäkin sallittuja, eli mennä kannelle (mutta ei kiipeillä kaiteilla) jne

Pitäähän mun nukkumaan päästä :) Mies nauroikin jollekin kaverille, että kyllä se äiti on, joka tuosta porukasta ensimmäisenä haluaa nukkumaan :D Mies ei siis ole lähdössä mukaan.

Vierailija
6/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on sulla 12 vuotiaita... Otan osaa, itse vihaan tuon ikäisiä nulikka paskiaisia yli kaikken.:(

Vai veitkö ne laivalle siinä toivossa että tippuvat yli laidan? Lol ap kyllä sä olet aikamoinen! :D

Vierailija
7/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekseen ja kyllähän siellä näkyy jopa noin 6v lapsia keskenään. Tietysti vanhemmastahan se on kiinni uskaltaako.

Vierailija
8/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaalistikin enkä jaksa murehtia turhasta :) Ja niin laiska etten enää tuon ikäisten perässä jaksa enää koko ajan kulkea. Itse olen varmaan kymmenen vanhana saanut laivalla kulkea omineen, ei olisi tullut mieleenkään, että olisi vanhempien seurassa ollut koko ajan :) Siinä vaiheessa kun rahaa piti saada, niin ne piti etsiä :D

ap

Vierailija
9/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on menneet nuoremmatkin omai reissuja ja sitten on sovittu mistä meidät löytää tai mihin pitää tulla.

Vierailija
10/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on sulla 12 vuotiaita... Otan osaa, itse vihaan tuon ikäisiä nulikka paskiaisia yli kaikken.:(

Vai veitkö ne laivalle siinä toivossa että tippuvat yli laidan? Lol ap kyllä sä olet aikamoinen! :D

Tässä oli jo vähän yritystä, mutta odotin enemmän sellaisia vittu mikä äiti, mene vaan laivan baariin istumaan ja jätä lapses hunningolle -vastauksia :D

No nyt on kyllä vielä ehkä turhan aikaista :)

ap

Vierailija
11/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli jo vähän yritystä, mutta odotin enemmän sellaisia vittu mikä äiti, mene vaan laivan baariin istumaan ja jätä lapses hunningolle -vastauksia :D

No nyt on kyllä vielä ehkä turhan aikaista :)

ap

Vierailija
12/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/13 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa matkaa koko alkkisperheelle. Ttoivottavasti laivanne törmää jäävuoreen ja uppoaa. (Sen jälkeen kun joku narkkarihomo kidnappaa poikasi seksiorjaksi samalla kun sä myyt norsupersettäsi baarissa pappaikäisille rekkakuskeille.)