Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av on opettanut minulle paljon ihmisyydestä

Vierailija
18.07.2012 |

Olin ennen naivi. Uskoin ihmisistä hyvää. Kuvittelin, että kasvotusten reilu kaveri ai ajattele tai puhu minusta pahaa. Työpaikalla luulin, että sanottu pitää paikkansa eikä sitä juoruta takanapäin. En tajunnut, milloin minua halveksittiin tai milloin vaikutin vääränlaiselta.

av:n ansiosta luuloni ovat karisseet. En enää odota keneltäkään mitään. En luota edes "betikseeni" (joka myös pyörii palstalla). Työpaikalla en enää kerro mitään itsestäni, ettei sitä voida käyttää minua vastaan. Av:lta olen oppinut, että vaikutan akateemiselta mutta olen WT pohjimmiltani.

Tämä voi kuulostaa katkeruudelta, mutta oikeastaan olen kiitollinen. Aiemmin ylläpidin vaaleanpunaisia harhojani ihmissuhteista ja petyin monta kertaa. Enää en sorru samaan virheeseen ja olen aika tyytyväinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla käy n. 20 000 ihmistä päivässä. Jos joku on joskus sanonut jotain ilkeää (+ne ammattiprovoilijat, jotka tekevät kymmenittäin ilkeitä aloituksia ja vastauksia joka päivä) niin maailma romahtaa ja usko ihmisiin menee. Minusta pikkuisen ylireagointia.

Vierailija
2/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle tulo tuo mieleen ne syyt. sad so sad.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin realiteetteihin heräämistä.

Vierailija
4/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää palsta kuhisee ilkeitä akkoja. En silti anna sen vaikuttaa elämääni.

Olen kiltti ja ystävällinen vaikka tulisikin elämäänsä kyllästynyt ihminen kiukuttelemaan. Tietenkin jos tulee turhasta syyttelemään, saatan sanoa napakasti takasin, mutta en hauku.

En ymmärrä miksi ihmiset antavat ymmärtää itsestään toisin, mutta ovat todellisuudessa ilkeitä.

Onko niin paha olla? Kateus?

Ja kuulun niihin jotka jutustelee lapsille, pidän lapsista. En ymmärrä tätä lapsivihaa. Miksi vihaatte niin paljon pieniä viattomia lapsia? Täytyy aika tunteeton ihminen olla jos lasta pystyy vihaamaan.

Kiitos ja hei.

Vierailija
5/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina realisti, en ole kuvitellutkaan että kaikki ihmiset olisivat aina kivoja.

Eihän monikaan ihminen ole aina myöskään IRL kiva ja rehellinen. Tosi elämässä niitä piirteitä vaan peitellään, netissä on helpompi sanoa suoraan.

Mulle tää palsta on opettanut paljon ihan oikeasti hyödyllisiä ja hyviä asioita.

Täällä on todella fiksujakin ihmisiä, ja täältä saa aina vastaukset vaikka miten outoihin tai tyhmiinkin kysymyksiin ;)

Vierailija
6/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella fiksujakin ihmisiä, ja täältä saa aina vastaukset vaikka miten outoihin tai tyhmiinkin kysymyksiin ;)

Mä allkirjoitan tän! Jätän elämäänsä tyytymättömät, ilkeilijät, provopirjot ja teinit ihan vaan omaan kategoriaansa.

Kiva, kun tänään on paistanut aurinko ja mukavaa loppukesää kaikille!

Vierailija
7/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että ihmisiin pitää lähtökohtaisesti voida luottaa. Näin itsekkin elän.

Vierailija
8/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen naivi. Uskoin ihmisistä hyvää. Kuvittelin, että kasvotusten reilu kaveri ai ajattele tai puhu minusta pahaa. Työpaikalla luulin, että sanottu pitää paikkansa eikä sitä juoruta takanapäin. En tajunnut, milloin minua halveksittiin tai milloin vaikutin vääränlaiselta.

av:n ansiosta luuloni ovat karisseet. En enää odota keneltäkään mitään. En luota edes "betikseeni" (joka myös pyörii palstalla). Työpaikalla en enää kerro mitään itsestäni, ettei sitä voida käyttää minua vastaan. Av:lta olen oppinut, että vaikutan akateemiselta mutta olen WT pohjimmiltani.

Tämä voi kuulostaa katkeruudelta, mutta oikeastaan olen kiitollinen. Aiemmin ylläpidin vaaleanpunaisia harhojani ihmissuhteista ja petyin monta kertaa. Enää en sorru samaan virheeseen ja olen aika tyytyväinen.

ja mä oon kans tyytyväinen. Realismi on parempi pohja ihmissuhteille kuin sinisilmäisyys.

ps. Naiivi kirjoitetaan kolmella i:llä, oi akateeminen :D

Vierailija
9/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Naiivi kirjoitetaan kolmella i:llä, oi akateeminen :D

olen pohjimmiltani wt, ja tässä se taas nähtiin.

Vierailija
10/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien suhteen olen vahan epaluuloinen, nuoresta asti ollut. silti nyt luotan aika pitkalle pariin ihmiseen, miksikohan? ihmettelen itseani, silti niin nayttaa olevan.

rakkauteni on kylla taysin ruusunpunaista, silti realistista, sanoisin.

Vierailija
11/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä allkirjoitan tän! Jätän elämäänsä tyytymättömät, ilkeilijät, provopirjot ja teinit ihan vaan omaan kategoriaansa.

Kiva, kun tänään on paistanut aurinko ja mukavaa loppukesää kaikille!

Palsta tarjoaa parhaimmillaan tietoa (aina mielessä lähdekritiikki) ja kunnon nauruja. Uskoani muihin ihmisiin palsta ei koskaan ole vienyt, mutta varmaan aukaissut silmiä jollain tapaa siis miten sairaita ja hulluja on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä