Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät talvikengät äidille?

24.11.2005 |

Millaisia kenkiä käytätte lasten kanssa ulkoillessa?

Itse olen kyllästynyt sellaisiin talvikenkiin, jotka

ovat talvella liukkaat ja kylmyys hohkaa kengän-

pohjan läpi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellaiset Yellomilesin raakakumipohjalla olevat kengät, joissa on vielä se sisäkarva täyttä villaa. Lämpimät ja hyvät ovat olleet. Nykyään myydään kai Pampas tms. nimellä usein.

Vierailija
2/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut sikamakeet, villaisilla/huopaisilla pohjallisilla terästettynä, lämmin, mukava kävellä koiraaa ja lasten kanssa olla ulkona, ja pohja " traktorikuviolla" .....Vartta sopivasti ei mene lumi heti sisään, ja käytän kevyttopapukua jossa lahkeissa lumipussit....Autolla ajelen myös niillä talven aikaan töihin 30 kilsaa, kun olen jo yhet talvisaappaat kantapäistä " pilannut " autoilen, nyt ostin " fiksummiksi" työkengiksi nilkkurit jossa kantäpäät takaana nousee ylös tosi hyvät, ei kulu ajaes....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viking:in gore tex kengät ja ehtaa lasten kenkien malliset kuomat ja jalat pysyyvät lämpiminä.

Goretex kengil ei varmaan merkil välii, mut sillä mitä sinne kengän sisään laittaa niin on, eli se goretex sukka goretex kenkiin niin toimii (ainakin minulla) Ja jos pakkasta alkaa olla sen - 15 ja yli niin kaivan kuomat jalkaan villasukan kera niin jalat lämpimänä.

Eli äitil ja lapsil meidän perhees samat popot käytössä, eri koossa =O)

Seisoskellaan lasten kanssa puistossa aamuisin 2-3 tuntii ja iltäpäivällä liki sama aika.

Vierailija
4/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat lämpimät ja todella kevyet kengät (=mukava kävellä). Hintaa en tarkalleen muista, mutta eivät olleet mielestäni kalliit.

Vierailija
5/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat olla jo vähän huonossa kunnossa, joten ostin itsellenikin täksi talveksi putkivarsikuomat. Ihastuin niihin viime talvena, kun lapsella ainakin oli varpaat aina ihan lämpöiset, vaikkei ollut edes villasukkia jalassa. Eivätkä ole liukkaatkaan. Vielä en ole päässyt ulos kokeilemaan, miltä tuntuvat tositilanteessa, mutta ainakin tosi kevyet ovat jalassa.

Vierailija
6/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä myös syy, miksi itsekin päätin sellaiset täksi talveksi hankkia.