Haluatko, että puolestasi rukoillaan? Jeesus iloitsee sinusta!
Kommentit (30)
Toivoisin esirukousta sen puolesta, että masennukseni helpottaisi ja että jaksaisin paremmin sinänsä ihanan, mutta voimiani koettelvan lapseni kanssa.
Siunausta sinulle ap kun aloitit palstaa!
Uskonvahvistusta, haluaisin päästä peloista ja epävarmuuksista ja elää luottaen Jumalaan.. Minulla on ongelmia ihmissuhteissa ja parisuhteissa. En osaa elää Jumalan tahdon mukaisesti.
usko on kadonnut elämästäni aikuisiällä.:( Joten rukoile vain puolestani, jotta osaisin taas uskoa ja löytäisin takaisin Jumalan huomaan.
Rukoilisitko puolestani, että työni jatkuisivat? On ahdistusta, masennusta ja unettomuutta asian vuoksi.
Pyytäisin rukoilemaan syntymättömän lapseni puolesta, jotta hän selviäisi.
Kiitos
Rukoiletko, että Jeesus parantaisi sairauteni.
Lasteni puolesta, on vakavia sairauksia.
Taloudellisen tilanteeni vuoksi.
Sisarusteni puolesta.
Työssä jaksamiseni puolesta.
-parantaisi lasten sairaudet
-talousasiat voisivat olla paremmin
kiitos
Jaksamiseni puolesta, mielenterveyteni ja koko perheen terveyden puolesta. Että elämä jollain tapaa helpottaisi ja taakka kevenisi. Nyt on rahahuolet, terveyshuolet, väsymys, huolet lastenhoidon järjestämisestä, väsymys työn ja perheen yhteensovittamisessa kun olen niin paljon lasten kanssa yksin.
heitätkö eteenpäin vaikka sellaista rukousta, että saisimme miehen kanssa lapsiasiat tolalleen. Lapsettomuushoidot ovat menossa, ja muutakin häiriötä on. Kiitos.
Lasten huolet, terveys- ja rahaongelmat.
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä, Herra kääntää katseensa teihin ja antaa teille rauhan..
Isän, pojan ja pyhänhengen nimeen. Amen!
minun puolestani saa rukoilla, sairauteni paranemista ja taloushuolista selviämistä. Kaunis kiitos! :)
Lapseni puolesta, että kaikki järjestyisi.
Itse haluaisin jaksaa paremmin ja olla muutakin kuin väsynyt, kiukutteleva äiti. Miehelle myös soisin esirukousta opiskeluasioissa ja työssä. Ja parisuhteellemme.
Haluaisin siunausta perheellemme.
rukoiletko että löytäisin jälleen palavan uskon:)
Pyydän siunausta myös kohtusi hedelmälle. ap
Joku tuhansia vuosia sitten elänyt puusepän poika ei minun elämään kuulu.