että ottaa aivoon mies!!
Meillä upea "uusperhekuvio", jossa miehen kaksi isompaa poikaa edellisestä suhteesta taas pari viikkoa miehen luona nauttimassa läheisestä isähoivasta. Meidän yhteiset kaksi pikkunassikkaa näkevät isäänsä vain pari tuntia kerrallaan ja jäävät vaille öitä ja aterioita yhdessä- koko settiä. Mies kun haluaa asua eri osoitteessa mukavuudenhalusta, itsekkyydestä ja pelkuruudesta. Näin kesäisin olen ihan leskenä ja yh.na kun lomat ja menot on pois vähäisestä arjestamme vielä.
Matkalle kahdestaan sentään ensi viikolla, vaan ei paljon nappaa. Eroa pohdin, ei meinaa noin vähäinen panos riittää mulle millään, ja kuitenkin on tuskaista päästää ihan irtikään kun on tunteita. Olen asiasta valittanut. Katsoako vielä muuttuuko mikään?
Kommentit (5)
Vai päädyittekö tähän perhekuvioon yhteisestä sopimuksesta tai siksi, ettei mies muuten olisi suostunut tekemään kanssasi lapsia? Jos tämä jälkimmäinen vaihtoehto, niin varma turha nikotella. Elämäsi tuskin helpottuu eron myötä.
Asumme pysyvästi eri osoitteissa. Mies on tosi jäykkä luonne ja kokee rasittavana pikkulapsiajan ilmeisesti. Itse tähän aikoinani suostuin, asumme lähekkäin, tykkään omasta tilastakin, mutta en ihan näin paljon. Huolettaa lapset, joille isä jokatoinen viikonloppu läsnä ja arkisin sen pari tuntia. kesällä vielä vähemmän.
..Jotenkin en olisi uskonut, että hän tahtoo olla näin etäisessä ja kylmässä, siis on itse tosi tyytyväinen järjestelyyn. Eron myötä helpottaisi jos löytyisi mies johon lapset pystyisi kiintymään ja joka tahtoisi olla meidän kanssa kunnolla?
olette suhteessa, mutta hän tapaa yhteisiä lapsianne kuin olisi eronnut etävanhempi?
Eroa, voit vielä löytää lapsille hyvän isäpuolen ja itsellesi kunnollisen puolison. Miten sulla voi olla vielä tunteita tuollaista miestä kohtaan?
mutta siis asutteko kesät eri osoitteissa? Ymmärsinkö oikein? Vai sen ajna kun miehen isommat lapset on hänen luonaan, vai mitä ihmettä?