Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tunnen" tän Minttiksen parin vuoden ajalta gerbiilikuvioiden kautta, ja mua säälittää

Vierailija
12.07.2012 |

ihan tosi paljon tää ryöpytys ja lynkkausmieliala täällä. En puolustele valehteluaan/tekoaan millään tavalla, ja mulle tuli yllätyksenä todellakin se, että hänellä on tän asteisia mt-ongelmia mitä ilmeisemmin.. Mutta todellakaan en voi uskoa että olisi pahaa pahuuttaan ketään huijannut, luulen ettei voinut ikinä kuvitella mihin mittasuhteisiin tämä juttu paisuisi ja miten paljon media ym kiinnostui, voin vain kuvitella hänen ahdistuksensa ja ehkä jopa kauhunsa nyt. Mulle Minttiksestä jäänyt aina (tähän asti) positiivinen, hyväntahtoinen, joskin huomiohakuinen, heikkoitsetuntoinen ja naiivi kuva. Mutta toivon ettette olisi liian ankaria kuitenkaan, moka mikä moka, mutta miettikää että hänellä on pieniä lapsiakin jotka kärsivät suoraan äidin stressistä, antakaa armoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia jo satavarmasti todettu et koko homma on keksitty eikä Elisaa vanhempineen ole olemassa?

Vierailija
2/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerrankin on päästy kunnon lynkkausmielialaan! Ihanaa vihata, vainota ja raivota! Noitarovio!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia jo satavarmasti todettu et koko homma on keksitty eikä Elisaa vanhempineen ole olemassa?

Vierailija
4/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttis on puhunut monesti ystävistään. Mikseivät ystävät nyt kehota tulemaan kaapista ulos? Millaiset läheiset ja ystävät antavat toisen jatkaa tätä touhua?

Tulee mieleeni tilanne, kun olin itse valehdellut ja hommat olivat kaatumassa päälleni. Paras ystäväni pakotti minut tunnustamaan valheeni. Hän talutti minut sen ihmisen luo, jota olin huijannut.

Tosiystävät eivät anna ihmisen elää valheessa!

Vierailija
5/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä viesti sinulta ja antoi aihetta miettimiseen. Itsekin olen ko. henkilöä täällä arvostellut, mutta ehkä vyyhti on paisunut vähän liian suureksi ja täytyisi vähän antaa armoa. Ilmeisesti jonkin sortin mt-häiriöitä voi tosiaan olla taustalla ja jos tämä soppa tässä vielä kauan pyörii, niin se voi olla jo tosi vahingollista.

Vierailija
6/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttis on puhunut monesti ystävistään. Mikseivät ystävät nyt kehota tulemaan kaapista ulos? Millaiset läheiset ja ystävät antavat toisen jatkaa tätä touhua? Tulee mieleeni tilanne, kun olin itse valehdellut ja hommat olivat kaatumassa päälleni. Paras ystäväni pakotti minut tunnustamaan valheeni. Hän talutti minut sen ihmisen luo, jota olin huijannut. Tosiystävät eivät anna ihmisen elää valheessa!

ja tavattukin gerbiilijuttujen tiimoilta (kasvatin itse gerbuja hetken, ennen kuin lapsia tuli useampi eikä aika enää riittänyt)

Kirjoitin vain sen kuvan, mikä minulle hänestä jäänyt, eikä se ole mikään häikäilemätön rahanahne huijari. Toki tämä on vain minun käsitykseni.. Mutta huolettaa Mintun jaksaminen, raskaanakin kun on, ja pieniä lapsia ennestään.

Vierailija
7/7 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan. Joo. Säälisin. Varsinkin jos hänestä jäisi sellainen naiivi ja ystävällinen kuva. Hyvällä asialla hän nimittäin on ollut. Ei ehkä vain tajua valheiden merkitystä julkisuudessa, kun on mielestään päästänyt vain pienen valkoisen valheen. Ihan harmittoman, joka ei loukkaa ketään. Ja sitten siitä tulee tällainen kohu.

ERi asia tietysti olisi, jos kaiken aikaa valehtelisi joka asiassa ja nimenomaan hyötytarkoituksessa. Sitten en säälisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme