Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lähettää lapseni lääkärille kiitos-kortin?

Vierailija
11.07.2012 |

On pitkä hoitosuhde takana ja nyt vihdoin meidän vaavilla ei enää vaivaa ole ja tuntuu, että oon kovasti kiitollisuuden velassa tälle lääkärille, oli nimittäin pitkä tie saada meidän lapselle apu, kun ei kukaan tunnistanut tautia, ennen tätä nykyistä lääkäriä. Oli siis meidän pelastus ja haluaisin vielä aivan erityisesti häntä siitä kiittää, mutta lähetteleekö kukaan noita kiitos-kortteja ja onko se ihan hölmöä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama tilanne, soitan lääkärille henk.koht. ja kiitin hoidosta ja avusta.

Vierailija
2/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyvää palautetta ei voi saada :) Nimi. lääkärin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ihmiset niitä lähettelee

Vierailija
4/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä nousee vaan entistä enemmän kusi hattuun.

Vierailija
5/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voit lähettää lääkärille kortin.

Vierailija
6/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ihmeessä. Itse olen elämäni aikana synnynnäisen sairauteni vuoksi tavannut monia (lasten)lääkäreitä ja kiitoskortteja ja piirrustuksia on heidän työhuoneistaan löytynyt.

Nyt kun itse olen sote-alalla, lämmittäisi kyllä mieltä kiitoskortti tai kiitostekstari esimerkiksi paikallislehdessä. :)

T. Sydänvikainen

Vierailija
7/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tungettelevalta lähettää jotain henkilökohtaista vaikka kyse on noinkin yksinkertaisesta asiasta... :D Ja siis mietin vaan, että tekeekö kukaan noin, että pidetäänkö aivan pöhlönä jos laittaa kiitosta. Olen ylianalyyttinen, anteeksi.

Vierailija
8/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lähettää/vie kukkiakin tms.

Vierailija
9/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kortin ja suklaata kun tavattiin hoidon päättymisen jälkeen, ja pari vuotta jälkeenpäin vuosipäivänä lähetin kortin ja kerroin miten meillä nykyään menee. Meillä tosin lapsi kuoli ja sitä setvittiin jälkeenpäinkin ja lääkäri oli todella mukana prosessissa ja olin tosi kiitollinen kaikesta mitä hän teki sillon. Sattumien kautta hän oli mukana seuraavan lapsemmekin syntymässä :)

Vierailija
10/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaa olemaan entistä parempi lääkäri, tarttuu varmasti seuraavallakin kerralla potilaaseen ja selvittää asian kuin asian kun tietää että lopussa kiitos seisoo.

Vierailija
11/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuu varmasti! :)

t. lääkärin sisko

Vierailija
12/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia olikin tullut useampi, eli siis näin tekee muutkin :) Kiitoksia avusta, laitan kortin menemään !

- ap

Vierailija
13/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, joilta olen saanut apua. Kaksi kertaa olen muistanut lääkäriä kukalla/ kortilla, koska olen saanut niin hyvää palvelua. Toisessa tapauksessa juoksimme monella eri lääkärillä ja kaikki antoivat väärän diagnoosin. Lopulta viimeinen löysi oikean syyn ja saimme oikeat lääkkeet lapselle. hyvää opettajaa muistan myös. Ei kai kiitoksia voi suomessa sanoa liikaa?

Vierailija
14/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt ison kokoelman kiitoskortteja vauvakuvan kera

Vierailija
15/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lääkäri tekeekin vain työtään, on tuollainen kiitos aina mieltä lämmittävää, varsinkin nykypäivänä, jolloin monet vain ilmaisevat tyytymättömyytensä. Oman työpäiväni on monesti pelastanut kiitollinen potilas, siis vaikka on "vain" sanonut, että mukava kun tuli jouhevasti hoidettua joku asia. Kun kuulee välillä muutakin kuin ainaista valitusta...

T. lääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä