Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies tullut valittua :)

Vierailija
09.07.2012 |

Ei käytä alkoholia, ei tupakoi, ei harrasta mitään fanaattisesti, ei käytä henkistä eikä fyysistä väkivaltaa, tekee ruokaa, siivoaa, touhuaa mielellään lasten kanssa ja huomioi minut naisena.

Ei voi valittaa. Erittäin hyvä ellei täydellinen :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani arvostan kovasti. Ei rieku baareissa, vaikka alkoholia silloin tällöin nauttiikin. Hoitaa lasta mukisematta kun minä olen töissä viikonloppuisin. Kotiakin hoitaa. Huomio minut monta kertaa päivässä ja tunnustaa rakkautensa. Ei ole rikas, mutta rakas ja toimeentuleva.

Tokihan hän ei täydellinen ole, mutta en taitaisi ihan heti parempaakaan löytää.

Vierailija
2/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sinä kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kerran kuussa joskus lonkeron ja polttaa tällöin sikarin. Ei myöskään käytä henkistä eikä fyysistä väkivaltaa. Hoitaa kodin rempat, osaa huolehtia lapsista siitä missä minäkin.

Antaa mulle omaa aikaa aina halutessani, omistaa maailman ihanimmat käsivarret ja meillä on ihana seksielämä. Huolehtii itsestään ja on aikamoinen hottis :P

Ennen kaikkea kestää mua ja mun oikkuja, siinä on haastetta ollut viimeiset 12 vuotta :))

Ihanaa kun jollakin muullakin on ihana mies, yleensä niitä vaan mollataan täällä.

Vierailija
4/4 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkoholinkäyttö lähtee lapasesta pari kertaa vuodessa. Hoitaa lapset hyvin ja oikeasti jaksaa olla heidän kanssaan. Osaa laittaa hyvää ruokaa ja tekee muitakin kotitöitä.

Hmm, oikeastihan mulla on ihan hyvä mies. Voishan tuo olla joku sohvaperunakin joka kittaa joka viikonloppu kaljaa eikä osaa pestä edes pyykkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi