Mitä kaikkea teet/perheenne tekee tänään?
Meillä:
1. Aamupala klo 8
2. Lapset leikkii ulkona naapurin lasten kanssa
3. Kohta on lounas ( eilisiä tähteitä, kanaa, salaattia, perunoita, silliä )
4. Valmistautuminen ristiäisiin; etsin vaatteet ja silitän ne, puen lapset, itseni ( puoliso saa pukea ihan itse :)
5. Illaalla puutarhan hoitoa
6. Lapset suihkuun ja nukkumaan ja sen jälkeen iso lasi valkoviiniä ja katsomme elokuvan, jonka aikana mieheni todennäköisesti alkaa lähestymään minua seksitoiveineen.
Taviselämä on ihanaa!
Kommentit (6)
nukuttiin pitkään ja käytiin torilla aamukahvilla. Kaupassa käytiin äsken ja kohta mies savustaa kalaa ja minä laitan paahtopaistin uuniin. Menen sen jälkeen salille, ja illalla mennään elokuviin. Siinäpä se.
Kotona oleva lukiolainen menee muistaakseni iltavuoroon tänään, hänen isoveljensä on serkullaan dataamassa vielä kaksi päivää. Kaksi nuorinta ovat kotona isän kanssa, leikkivät kavereiden kanssa ja vietävät kesäpäivää. Itse olen reissussa.
lapset heräsivät klo 6-8 välillä. Aamupala klo 8.
Leikkimistä ja jutustelua, sitten kaksi lapsista lähti isän kanssa pyöräilemään ja minä ja teini kävimme nokosilla.
Mies teki ruokaa ja luki lehteä, minä ja pienin ulkoilimme.
Pienin söi ja meni päiväunille. Nyt me muut syödään.
Lepäilyä ja iltapäivällä kaupoille. Illalla oleilua kotona ja ehkä korttipelejä. Nukkumaan varmaan 23.30 aikaan, paitsi pienin klo 21.
Nukuttiin suhteellisen pitkään, noin seitsemään. Join aamukahvia, koitin houkutella sairasta lasta syömään edes jotain ja juomaan edes vähän muutakin kuin vettä. Sitten hurjat troppimäärät sairaalle naamariin.
Laitettiin ulos peti, jossa kipeä lapsi pötkötteli terveen lapsen ja isänsä kanssa, minä siivosin kodin. Sitten paistettiin uunissa ranskiksia ja lihapullia, ja syötiin niitä eilisen salaatin kanssa. Sairaskin söi vähän, jesss!
Sitten lapset kävi nukkumaan päiväunia, myös se sairas vaikkei normaalisti nukukaan. Ja minä istun tässä ja juon kahvia, mies rakentaa roskakatosta. illalla varmaan tätä samaa, jotain syödään ja pyykätään pyykkiä ja koitetaan saada sairasta tolpilleen hiljalleen.
Emme mitään. Olen viimeisimmilläni raskaana ja kesäflunssassa. Makaan siis sängyllä säälien itseäni. Avomies pelaa tuossa konsolipeliä, mutta käy ehkä kaupungilla pyörähtämässä.
vaan valmistaudutte sinne ristiäisiin mutta ette mene ollenkaan?