Pystyttekö rannalla ns. normaalikokoisesta näkemään harrastaako urheilua vai ei?
Kommentit (8)
itsestäni näkee esim. ryhdistä, etten paljon harrasta. Vaikka olenkin normaalipainoinen. Liikkuvan ihmisen kävely on joustavaa ja kauniimpaa kuin kaltaiseni köntyksen. Ryhti on parempi eikä maha roiku, vaikka olisikin läskiä siinä päällä.
Itseltäni ovat tuntemattomat kysyneet, että mitä liikuntaa harrastan kun kroppani on sellainen kuin on. Ja olen ns. normaalikokoinen eli 160cm ja 55kg.
ja millainen se on? ap
Itseltäni ovat tuntemattomat kysyneet, että mitä liikuntaa harrastan kun kroppani on sellainen kuin on. Ja olen ns. normaalikokoinen eli 160cm ja 55kg.
ja millainen se on? ap
Juoksen, pyöräilen, joogaan, teen pilatesta, käyn salilla ja Bodypumpissa, tanssin balettia jne. Treenaan 6-10 tuntia viikossa (yksi lepopäivä).
Minulle on sanottu, että kroppani on "ryhdikäs", "jäntevä" ja "lihaksikas". Nämä kommentit on tullut siis fysioterapeuteilta ja liikunnanohjaajilta.
Esim. reisien sivuista näkee hyvin kävellessä.
Esim. reisien sivuista näkee hyvin kävellessä.
"viiva" siihen (eli lihasviiva)? (eikös reiden pidä olla silleen nätin kaareva, jos siinä on lihasta) edestä ja takaa (mulla on kyllä etureiden kaari paljon parempi).
Tietty jos jotain penkkipunnerrusta harrastaa, niin kai se haba nyt näkyy.
Laihakaan ei tarkoita timmiä lihasta. Siinä vaan ei ole niin paljon rasvaa. Eikä pulleammasta voi sanoa, ettei olisi lihaksikas ja hyvässä kunnossa. Sillä vaan on enemmän sitä rasvaa.
Varmasti minusta ei näe, että harrastan urheilua kolmesti viikossa. Tai ehkä ryhdistä näkee.