Missä kulkuvälineessä olet harrastanut seksiä?
Kommentit (18)
tosi tylsää, pitäsköhän "vanhoilla päivillä" lähteä hakemaan eksoottisempia kokemuksia..
mutta junassa ja bussissa olen ottanut suihin, runkannut ja minua on sormetettu..
laivassa ja ihan vähän aikaa sitten veneessä, myös kannella.
meillä vihitään kaikki ennen käyttöön ottoa.
junassa ja autossa.. Ja laivalla, mutta se nyt ei ole samalla tavalla kulkuväline.
Tällä hetkellä kokemuslistalta löytyy henkilöauto, taksi, juna, bussi, lentokone, laiva, metro, purjevene, rekka-auto, hevonen ja fillari.
Kamelin selässä ei mahtunut sekstaamaan, ja invataksissa ei ehditty saada kaveria pois pyörätuolista ajoissa.
mutta junassa ja bussissa olen ottanut suihin, runkannut ja minua on sormetettu..
meillä vihitään kaikki ennen käyttöön ottoa.
Meilläkin olis moottorikelkka, traktori, (päältä ajetteva)ruohonleikkuri, HOTROD-auto ja ikivanha kuorma-auto, joissa vois testailla.. ;D
T. 5
katon päälle harrastelemaan, tosi eroottinen paikka!
katon päälle harrastelemaan, tosi eroottinen paikka!
Entäs miestäsi?
Yyhoolle kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Laivassa, junassa, autossa. Mahdollisuus olisi ollut myös kuumailmapallossa, mutta en uskaltanut kyytiin. Tapailin nimittäin aikoinaan kuumailmapallopilottia. Houkutteli kyytiin seksiillä ja shamppanjalla yläilmoissa. Nyt jälkeenpäin ehkä vähän harmittaa etten uskaltanut.. :)
Laivassa, junassa, autossa. Mahdollisuus olisi ollut myös kuumailmapallossa, mutta en uskaltanut kyytiin. Tapailin nimittäin aikoinaan kuumailmapallopilottia. Houkutteli kyytiin seksiillä ja shamppanjalla yläilmoissa. Nyt jälkeenpäin ehkä vähän harmittaa etten uskaltanut.. :)
kuumailmapallossa? Kuumailmapalloa en ole kokeillut, mutta lentokoneseksi on koettu.
Ei sillä, ko tyyppi käytti näitä kuumia pallokyytejänsä jonkinlaisena vetonaulana naisseurassa.
kuumailmapallossa? Kuumailmapalloa en ole kokeillut, mutta lentokoneseksi on koettu.
kuin autossa ja junan meille varatussa makuuvaunussa. Käsi on liikkunut ahkeraan toistemme takin alla tuon lisäksi junan matkustaja osastolla, lentokoneessa, bussissa.
autossa, veneessä, laivassa ja invataksissa
linja-autossa on tunnelmaa.