Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vauvanne nukahtaa yöllä kun syötätte pullosta?

24.11.2005 |

Meillä siis tämä osittaisimetys vetelee viimeisiään. Yöllä on ollut niin helppoa, poju on syönyt ja sitten tissille nukahtanut. Nyt muutama yö " pullosyöttöä" takana ja sitten poju pitääkin erikseen nukuttaa!! HARMITTAVAA kun oli juuri ehtinyt tottua tissittelyn helppouteen (mut kun maito ei enää riitä). Eli vinkkejä kaivataan! Ja pojulla ikää kohta 4kk.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotan puoli-istuvassa asennossa pullollisen maitoa ja sen jälk. röyhtäytän ja lasken omaan sänkyyn nukkumaan. Yleensä nukahtaa jo ennen maidon loppumista, joskus harvoin saa muutaman kerran tuttia suuhun laittaa jos jää pintauneen tai pepulle taputtaa että saa unen päästä takaisin kiinni. Tässä tällainen sekava sepostus mut näin meillä.

Vierailija
2/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös syödään puoliistuvassa asennossa ja sen jälkeen otetaan mahdolliset röyhyt pihalle. Sitten vaan omaan petiin ja joskus laitan tutin suuhun joskus en. Ja unirätti vielä kainaloon. Aina ei poika malttaisi nukahtaa, mutta olen laittanut valon pois ja muutaman kerran tarjonnut tuttia jos ei ole rauhoittunut. Yleensä valvon kunness rauhoittuu ja laitan peiton uudestaan päälle jos on pois potkittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vielä röyhtäilee mutta taisin itse antaa n. 5-6 kuisena sen maidon ihan niin että vauva oli sängyssä selälleen. Syömisen jälkeen kääntyi itse kyljelleen ja röyhtäili ja nukahti :)