Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani haluaa vaihtaa sukunimensä isänsä sukunimeksi

Vierailija
05.07.2012 |

Tällä hetkellä siis minun sukunimelläni.

Isä jätti minut ja pojan pojan ollessa 3 v. Nyt on kaivautunut onkaloistaan ja leikkii kivaa isukkia silloin kun itselle huvittaa. Välillä eivät näe kuukausiin, välillä näkevät useammin. Isän kanssa tehdään aina kaikkea kivaa, mennään kivoille retkille ja pelataan videopelejä koko päivä jne. Poika on nyt 9 v. ja nyt isä on se suurin sankari olevinaan. Tuntuu tosi pahalta. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa vaihtaa kun täyttää 18, jos silloin vielä haluaa. Ja asia on loppuun käsitelty.

Vierailija
2/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa vaihtaa kun täyttää 18, jos silloin vielä haluaa. Ja asia on loppuun käsitelty.

on itse asiassa hyvä neuvo, näin taidankin tehdä. Kiitos! Olin ehkä liian kiltti kun ajattelin, etten halua seistä hänen toiveensa tiellä....

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kuuluukin aina isänsä nimi, koska poika jatkaa isänsä sukua.

Feministit voivat haistaa pitkän paskan, että pojalle nyt äidin nimi!

Vierailija
4/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaihtaa, poika tajuaa vielä jossain vaiheessa elämää miten asiat oikeasti menikään. Mielestäni olet se isompi ihminen jos annat pojan nyt ottaa isänsä nimen, etenkin jos isä on pojan puolella...

Mieheni vanhemmat erosivat mieheni ollessa alle kymmenvuotias ja äitinsä kuulemma johdattelevasti kysyi että "otathan saman nimen kuin mulla ja puolisisaruksillasi on", mies halusi omansa pitää ja on päätökseensä tyytyväinen. Sulle asia ei kuitenkaan ole maailmaa suurempi, pääset siitä yli. Lapsille nimikin saattaa olla yllättävän merkittävä.

Vierailija
5/5 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten vaihtanut.

Nyt hänellä perhettä ja koko perhe samalla nimellä.

Tosin, en olisi voinut poikaa moittia nimenvaihtamisesta, isänsä nimi on huomattavasti kauniimpi ja tarkoittaa jotain, kun nykyään ollaan -nen.