Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan mun täytyy kattoo tot työtöntä ukkoo joka ei tee _mitään_

Vierailija
02.07.2012 |

Tai käy se salilla iltaisin tai kavereiden kanssa pelaamassa jalkapalloa. Eipä paljon muuta. Viime yönä herä kerran kääntämään vauvan selälleen kun oli kääntynyt mahalleen ja heräs itkemään siihen. Oli kyllä mies samalla muutenkin menossa vessaan.

Mä tossa sit tytön kanssa heräsin ja syötiin aamupalaa, leikittiin, mies nous ylös ja vähän nauratti tyttöä. Kävi sit suihkussa ja sit laitoinkin tytön jo päikkäreille. Tiskasin ja äjrjestin tavarat ja laitoin kamat kasaan et lähettäisiin ulos. Kysyin haluisko mies mukaan, ei kuulema halua.

Meni sitte nukkumaan. KESKELLÄ PÄIVÄÄ, AIKUINEN, TYÖTÖN MIES!!!

Se ei tee mitään. ja mullaki meni fiilikset lähteä ulos. Miks mun pitäis jaksaa (en oikeesti jaksa) ku kukaan muukaan ei jaksa tehdä mitään. Pelkään että masennun taas :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan velttoutta ja saamattomuutta. Jos mun pitää itse hoitaa kotona kaikki, mihin siinä miestä tarvitaan? Varsinkaan tuollaista, joka ei aiheuta muuta kuin lisätöitä sinulle?

Vierailija
2/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varo, jos jäät niin susta tulee katkera paska joka tekee just samaa ku mies. KAnnattaa lähteä ajoissa!! TSEMP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ET ole eronnut hänestä vielä?

Vierailija
4/4 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen on vaikea työllistyä, niin voisiko hän jäädä koti-isäksi ja sinä menet töihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan