Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oireita oviksen jälkeen?

Vierailija
01.07.2012 |

Onko teillä ollut ja jos on niin millaisia oireita ovulaation jälkeen jos hedelmöittyminen on tapahtunut? Oviksen jälkeen rinnat turposi ja nyt viikko menkkoihin ja turvottaa niin pirusti että tuntuu että ei voi mitään syödä. Voi olla että kuvittelen niinkuin varmaan onkin mutta kokemuksia olisi kiva kuulla. Lämmöt oli myös koholla mutta niitä en laske koska lämmön heittely on minulla niin normaalia. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut ja jos on niin millaisia oireita ovulaation jälkeen jos hedelmöittyminen on tapahtunut? Oviksen jälkeen rinnat turposi ja nyt viikko menkkoihin ja turvottaa niin pirusti että tuntuu että ei voi mitään syödä. Voi olla että kuvittelen niinkuin varmaan onkin mutta kokemuksia olisi kiva kuulla. Lämmöt oli myös koholla mutta niitä en laske koska lämmön heittely on minulla niin normaalia. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

Ainoa ovulaation jälkeinen oireeni raskauksissa oli "ylimääräinen" jälkilimaklöntti joka tuli n. viikko oviksen jälkeen. Muut oireet tulivat vasta kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Joillain rinnat alkavat aristaa jo heti ovulaation jälkeen, onko nyt ensimmäinen kerta kun tarkkailet oireitasi ovulaation jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkkaillut ja tuo rintojen turpoaminen on uusi juttu. Yleensä ne turpoaa ennen menkkoja. Ja näin paljon ei ole turvottanut kun juuri ennen menkkoja. Voihan se olla että keho tekee tepposiaan ja täytyy odotella rauhassa mutta hieman vaikeaahan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme