Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olin 5 v lasten kanssa kotona ja sitten meille tuli hoitaja kotiin

Vierailija
30.06.2012 |

Oli siihen asti, kun nuorin lähti kouluun.

Oli hyvä päätös ottaa kotiin hoitaja

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin hoitaja kotiin. Nyt jo reippaita koululaisia. Aivan ihanaa aikaa oli tuo hoitaja kotona. Siivoili myös jonkun verran vaikkei sopimukseen kuulunutkaan. :)

Suosittelen kaikille.

Vierailija
2/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Kertaakaan en muista että olisivat itkeneet aamuisin perään. Kotiin oli myös mukava tulla kun lapset juoksivat iloisena ovelle vastaan. Ihania muistoja. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten aika kultaa muistot. Tai hoitajanne ovat olleet todella terveitä. Ongelmana on yleensä hoitajan sairastelu, jolloin lapsia ei saa mihinkään varahoitoon.

Vierailija
4/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan normityöaika 08.30-16.00 ja miehellä myös

Tai sitten aika kultaa muistot. Tai hoitajanne ovat olleet todella terveitä. Ongelmana on yleensä hoitajan sairastelu, jolloin lapsia ei saa mihinkään varahoitoon.

Vierailija
5/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Pulkkisen teoksen Totta?

(Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun liittyy otsikon aiheeseen.)

Vierailija
6/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei nimittäin onnistu suurimmalle osalle työntekijöistä. Mutta hyvä, että teillä onnistui.

t. nro 6, joka sattuu olemaan lääkäri. Eli ei voi tehdä "etäpäiviä".

Vierailija
7/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei nimittäin onnistu suurimmalle osalle työntekijöistä. Mutta hyvä, että teillä onnistui.

t. nro 6, joka sattuu olemaan lääkäri. Eli ei voi tehdä "etäpäiviä".

Vierailija
8/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti eskariin (ihanaa lapsille kun äiti kotona enkä olisi halunnut jättää alle eskari-ikäistä vieraan hoitoon)

Eskarin jälkeen lapsella oli kotona iltapäivähoitaja, samoin koulun jälkeen nelosluokalle asti.

Tietenkin kolmosella oli jo paljon kavereiden kanssa, mutta silloin hoitaja teki myös viikkosiivouksen meillä. Tuohon ei tietenkään saanut tukia kuten päivähoitoikäisen lapselle hoitajaa kotiin palkatessa

Vierailija
9/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei nimittäin onnistu suurimmalle osalle työntekijöistä. Mutta hyvä, että teillä onnistui. t. nro 6, joka sattuu olemaan lääkäri. Eli ei voi tehdä "etäpäiviä".

Vierailija
10/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheskin lääkäri?

Vierailija
11/11 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolloin hän olisi ihan yhtä kiinni töissään eikä voisi pitää niitä "lähipäiviä".

Varahoitajaa ei yleensä saa heti samana aamuna. Voisinhan tietty jäädä pois töistä, mutta siitä av-mammat vaan riemaistuisivat, kun pilttien ajat olisi peruttu.

Toisaalta kahta hoitajaa meillä ei ole varaa palkata vaan varmuuden vuoksi. Erikoistuva läärin peruspalkka on 3000 euroa sairaalassa (ilman päivystyksiä).

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että hyvä ap:lle ja muille kotona hoidetuille. Olisihan se kiva vain lähteä kotoa töihin ilman aamurumbaa. Mutta pitää myös ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia töitä ja elämäntilanteita ja mikä teille on sopinut ei välttämättä sovi kaikille. Suvaitsevaisuutta siis, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän