Lue keskustelun säännöt.
Olenko minä ainoa joka tykkäsi juhannusjunasta?
23.06.2012 |
Mukavan leppoisa rytmi, hitaita kameroita, paljon ulkokuvia.
Ja kyllä ne ihmiset siellä asemilla olivat ihan aitoja suomalaisia, kuka luulee että kansa on koostunut vain hyvinpukeutuvista varakkaista älyköistä :D
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olette ainoita. Hakekaa lääkitys ja myykää televisionne.
Mikä järki nostella tällasia ketjuja?
Mä tykkäsin myös, harmi että meidän tv pätki eilen niin pahasti ettei minkään ohjelman katsomisesta tulut mitään. Juhannusjuna olis ollut kiva pitää taustalla ja katsella aina välillä. :)