Näärännäppy, ARGH!
Kuinka kauan teillä yleensä kestää näärännäpyt? Itsellä sitten eilen tuli alaluomeen tuo riesa ja nyt vaan on isompi! Viime näpystä on aikaa joten en muista kuinka kauan kesti...
Auttakaa, ARGH! Menetän hermoni tämän kiusan kanssa! Onko vinkkejä millä saisi kipua ja turvotusta vähenemään?
Kommentit (2)
Mutta viimeks oli niin ärhäkkä ja iso että oli pakko puristaa se itse. Vessapaperin ja pumpulipuikon avulla taiteilin, etten saa mitään pöpöä silmään. Helpotti välittömästi oloa.
Lääkäri saattaa kans isolle tehdä jotain, mutta kaipa ne yleensä annetaan parantua itsekseen.
Lääkäriin en kyllä taida mennä, vaiva ei mielestäni ole lääkärinhoitoa tarvitseva... Jostain luin että tarvitsee yleensä aina (??) antibioottihoidon! PAH! Turhaa sanon minä! Tai tottakai jos näppy on iso ja paha niin ymmärrän mutta että jokaiseen ab kuuri...
Omani on vielä aika pieni mutta turvotus on kuitenkin jo aikas näkyvä.. Tosi kivaa näin juhannuksena!
Mutta viimeks oli niin ärhäkkä ja iso että oli pakko puristaa se itse. Vessapaperin ja pumpulipuikon avulla taiteilin, etten saa mitään pöpöä silmään. Helpotti välittömästi oloa.
Lääkäri saattaa kans isolle tehdä jotain, mutta kaipa ne yleensä annetaan parantua itsekseen.