Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen matkapuhelinoperaattoriisi? Kerro, mihin!

Vierailija
19.06.2012 |

Monen vuoden tyytyväinen DNA-asiakas on tämän kevään aikana joutunut pettymään operaattoriinsa ja katselee, olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Osaisitko vinkata, mihin kannattaisi katsoa?

Mä olen sellainen vanhanaikainen kännykän käyttäjä, soittelen vain ja lähettelen tekstiviestejä, silloin tällöin multimediaviestin tai pari. En käytä nettiä puhelimessa lainkaan. Olisiko sulla jakaa hyviä kokemuksia samanlaisella käyttäjäprofiililla? Minkä firman sivuja kannattaisi alkaa kahlata läpi?

Kiitos, jos osaat auttaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika tyytyväinen...mikäs sul sit mättää??

Vierailija
2/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku puhelinfirma siellä yrittää kalastaa teidän näkemyksiänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perusliittymä sieltä, olikohan joku Norppa. Ei maksa paljon, soitan ja tekstaan lähinnä eli ei kannata ottaa liittymää, jossa nettipaketti (+iso kuukausimaksu).

Vierailija
4/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on dna ja on halpa, maksa kympin kuussa joku uutuus puhelin jossa kunnon kamera ja kaikki hienoudet, rajaton netti yms.

dnalta mös laajakaista ja ipadin netti 30 e kuussa eli sekin on halpa.

Vierailija
5/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampanja vaan vähän kusi: Mulle soitti sieltä joku kundi, joka kauppasi Joustava200-liittymän, se kun hänen mukaansa riittäisi mun käyttöön. Tarkisti vanhoista laskuistakin, kyllä kyllä. Sain sitten seuraavan laskun, joka oli 2,5 kertainen.

Otti pannuun, soitin asiakaspalveluun. Paketti mennyt hurjasti yli, ja Joustavaa 200 ei ole 200min+200sms, kuten poika puheissaan antoi ymmärtää, vaan minsat ja tekstarit lasketaan samaan laariin. Sopimus on määräaikainen, sitä ei voi irtisanoa vuoteen, vain päivittää suurempaan ja kalliimpaan ja takaisin, jos siltä tuntuu. Tämä onneksi maksutta.

Äsken kävin läpi aiempia laskujani, joihin on pääsy Oma DNA -palvelun kautta, ja huomasin, yli kymmenestä aiemmasta laskustani vain yksi olisi mahtunut Joustava200-rajoihin, kaikki muut menivät yli, jotkut reippaastikin.

Nyt siis ajattelin jättää tuon firman. Ei hyvä.

Ja siksi kyselen muiden kokemuksia. Yksi ystäväni jo kehui Saunalahtea, mutta hän on nettipuhelinihminen, joten siksi kyselisin, jos täältä löytyisi kaltaisiani konservatiivisia kännykän käyttäjiä.

Kiitos vastauksistanne, lisääkin kuulisin mielelläni :-)

t. AP

Vierailija
6/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka sen jo mainitsit: Onko sulla tuo AlleEuronPäivät-sopimus lisäksi? Tiedätkö, onko se tosiaan maksuton ja voimassa joka päivä kaikille matkapuhelinoperaattoreille, kuten näyttää, vai onko siinä käytännössä jokin koukku?

t. AP, joka huomaa maailman muuttuneet aika lailla sen jälkeen, kun näitä viimeksi tarkastelin.

Vierailija
7/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka sen jo mainitsit: Onko sulla tuo AlleEuronPäivät-sopimus lisäksi? Tiedätkö, onko se tosiaan maksuton ja voimassa joka päivä kaikille matkapuhelinoperaattoreille, kuten näyttää, vai onko siinä käytännössä jokin koukku?

t. AP, joka huomaa maailman muuttuneet aika lailla sen jälkeen, kun näitä viimeksi tarkastelin.

Vierailija
8/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen siihen ollut tyytyväinen ja voihan sen sitten muuttaa, jos myöhemmin tarvitset vaikka nettiä puhelimella enempi.

se, joka aiemmin saunalahden norpaa suositteli

Vierailija
9/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon kokemusten jakamisesta! Nyt pitää enää hankkiutua tuosta määräaikaisesta DNA-liittymästä eroon, jos se onnistuu ilmaiseksi tai ilman järkyttäviä maksuja.

Mukavaa kesää!

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi