yli 5000 e / kk tienaavat! Mikä on koulutuksenne ja paljonko työkokemusta alalta?
Mä aloitan: olen yhteiskuntatieteiden maisteri, alalla 7 vuotta. Tienaan 5100 e / kk
Kommentit (21)
Liikeroimintajohtajs, alalla 11v. Palkka 7500€ plus auto ja 17% bonus mahdollisuus.
Mä aloitan: olen yhteiskuntatieteiden maisteri, alalla 7 vuotta. Tienaan 5100 e / kk
YTM on vasta koulutus...
Eli mikä sun ammatti on?
YTM on vasta koulutus...
alalla 12v ja palkka 7200 €/kk. Bonus maksimissaaan 2 kk:n palkka mutta suoraan sanottuna ei tule toteutumaan ainakaan tänä vuonna :-)
että vedätys menisi läpi
Aloituksessa kysyttiin koulutusta, työvuosia ja palkkaa..
Eli mikä sun ammatti on?
YTM on vasta koulutus...
Ilmeisesti sinulla on kuitenkin jotain erityisesti YTM:iä vastaan :D
YTM yrittää nyt keksiä, missä olisi töissä ja mitä tekee että vedätys menisi läpi
Aloituksessa kysyttiin koulutusta, työvuosia ja palkkaa..
Eli mikä sun ammatti on?
YTM on vasta koulutus...
huoraan, parisen vuotta työkokemusta tienaan n 8000e/kk
... tavalla tai toisella. Mutta mikä on koulutustaustasi? YTM ei kelpaa.
Autoasentaja olen, alalla ollut joku 17 vuotta, tällä hetkellä työskentelen laivojen parissa tuloja on siinä 4800 ja 6500 välimaastossa, nytkin olin flippiineillä reilun kk, tuli vähän reilumpi tili.
kun pääsin päälliköksi. Olen töissä valtiolla ja koulutus valtiotieteiden maisteri.
olen työssä taidealalla, keskimääräinen kuukausiansio kuutisen tonnia. Vaihtelee tosin, välillä on hiljaisempaa ja sitten taas rytisee. Siksi elo verottajan kanssa myös tuskallisempaa kuin palkansaajilla.
Peruspalkka 9000 € + bonukset. Kokemusta alalta 13 vuotta.